Forum > Färdiga produktioner
Run
Asti:
Spelaren funkar fortfarande inte för mig, men jag lyckades med länken efter ett par försök! :)
Snyggt gitarrljud och fräck bas. Trummorna är kanske lite hårda och "vassa"...?
Det är svårt att säga så mycket mer i nuläget när sången saknas, men det är en bra
grund att bygga vidare på tycker jag, även om detta inte är hemmaplan för mig heller!
/Asti t.f. på bortaplan
PS Teflonröst - är det när man inte vill sjunga så smörigt..? :unsure:
Clemens:
Skön grund! Härlig stämnig.. På med sången nu! :)
BaconMcMuffin:
You WILL let me sing this, right? Right?! And with the telephone-ish effect?
Needs some Emu, but yeah, great start.
Wernborg:
--- Citat från: Asti skrivet 13.05.2012, 18:06:28 ---Spelaren funkar fortfarande inte för mig, men jag lyckades med länken efter ett par försök! :)
Snyggt gitarrljud och fräck bas. Trummorna är kanske lite hårda och "vassa"...?
Det är svårt att säga så mycket mer i nuläget när sången saknas, men det är en bra
grund att bygga vidare på tycker jag, även om detta inte är hemmaplan för mig heller!
/Asti t.f. på bortaplan
PS Teflonröst - är det när man inte vill sjunga så smörigt..? :unsure:
--- Slut citat ---
Haha, troligen är det så. Tack för lyssning och kommentar.
--- Citat från: Clemens skrivet 13.05.2012, 20:15:31 ---Skön grund! Härlig stämnig.. På med sången nu! :)
--- Slut citat ---
Tackar. Jag jobbar på...
--- Citat från: BaconMcMuffin skrivet 13.05.2012, 21:35:52 ---You WILL let me sing this, right? Right?! And with the telephone-ish effect?
Needs some Emu, but yeah, great start.
--- Slut citat ---
:wub:
I'm not quite sure how this will turn out yet, but I had Emu in mind for the verses (spoken word) and melodies (in style of the synth) in the chorus. Maybe duet by you and me? The title is "Run" and my idea is Emu as the evil himself speaks out his voodoo :wacko: on us. We run for our lives in the chorus. :unsure: :lol:
Maybe there will be a new "run"-part as well. Only in my mind so far...
Is your gear up and running again?
Boxcutter:
Jag har nog inte så mycket mer att tillföra, men vill ändå säga att jag gillar låten, lite kort som den är nu, fortsätt gärna! Känns som att det här skulle kunna vara en sån där tiominuterslåt man bara sitter och blundar till.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida