Forum > Demolåtar
Jocke - Wook
MaxB:
Ja, känner igen det där med att det hela tiden kan bli för många nya idéer som gör att man inte blir klar med tidigare.
Ibland är jag lite rädd att sätta mig med gitarren för det kan poppa upp något som jag tycker låter jättekul eller bra men hinner inte ta tag i det.
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 26.04.2012, 17:57:02 ---Ja, känner igen det där med att det hela tiden kan bli för många nya idéer som gör att man inte blir klar med tidigare.
Ibland är jag lite rädd att sätta mig med gitarren för det kan poppa upp något som jag tycker låter jättekul eller bra men hinner inte ta tag i det.
--- Slut citat ---
Som amatör har man ju privilegiet att göra precis vad man vill men man ska ju kunna hålla ordning på det också...^^ När jag sätter mig med en idé kan det bli nästan meditativt - världen utanför finns inte kvar längre... 100 spår senare upptäcker jag plötsligt att det är mörkt och mitt i natten! B) :P
Jay Thomas:
Jag håller mig kort här, jo för tusan, detta rullade på bra! :) Saknade möjligen en andrastämma på guran lite här och där men what the heck...
Jocke:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 26.04.2012, 19:27:47 ---Jag håller mig kort här, jo för tusan, detta rullade på bra! :) Saknade möjligen en andrastämma på guran lite här och där men what the heck...
--- Slut citat ---
Andrastämma...??? :wub: Är ju så svag för gitarrstämmor men försöker låta bli ibland så inte allt blir lika...
Tack för tyck! :)
Harmonica mike:
Sångmelodi -
Nja,men det är väl bara att planka sologuran rakt av å yla in det med tillhörande text.Skicka 15% upphovsrätt till STIM som tack för tipset :lol:
Skämt åsido,den funkar ju givetvis så här också - men jag vill ju alltid ha sång på alstren.Dessvärre så har jag inte tid att låna ut pipan,men du verkar ju ha sångfåglar i kretsen så det ordnar sig nog.
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida