Forum > Demolåtar

karl-Move on over

<< < (3/5) > >>

Mein:
Låter helt ok inkl sången. Det som slår mig är att "proffsigt" är ett så vitt begrepp. Proffsigt för mig ingen kvalitetstämpel på något sätt utan är idag Erik Saade/radio/sunk-anpassat och det är detta inte så tycker jag. Hoppar tyckandet om kompet utan konstaterar att du sjunger jäkligt skönt! Mera låtar!

/Mein

Eddi:
Jag kan inte "tycka till" om detta Karl - det är så j*kla självklart det kan bli . en ny superskön låt av Karl¨- vore iofs intressant att se live hur någon drar en lie emot en sten på takterna 2,3, och 4 som du har med , underfundigt värre!
Det hela är himmelskt bra :D

Wernborg:
Superskönt sound och en jättehärligt låt. Förbättringspotential blir gitarren som är lite otajt ibland.

Fasen va gött detta var.

Jocke:

--- Citat från: Mein skrivet 31.03.2012, 00:24:06 ---Låter helt ok inkl sången. Det som slår mig är att "proffsigt" är ett så vitt begrepp. Proffsigt för mig ingen kvalitetstämpel på något sätt utan är idag Erik Saade/radio/sunk-anpassat och det är detta inte så tycker jag. Hoppar tyckandet om kompet utan konstaterar att du sjunger jäkligt skönt! Mera låtar!

/Mein

--- Slut citat ---

Ska inte förstöra tråden med till synes meningslösa diskussioner om diskussionen men jag tror att det vi ofta menar med proffsig är typ "kompetent". Proffs (professionals) är väl inget annat än yrkesmänniskor som får betalt för vad de gör? Det betyder inte alls att det blir så här bra - sen har ju vi glada amatörer friheten att göra vad vi vill - inte vad som beställs!

Än en gång - underbar låt Karl! :)

Mein:
Absolut! Såg att mitt inlägg blev helt 'fel', så där som det blir ibland. Har ingenting med Karls låt att göra utan var något jag tänkte på för stunden men blev platt fall i text.

Vad jag menade var att försök inte sträva efter "proffsigt" utan fortsätt som vanligt. :)

/Mein

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion