Forum > Demolåtar
karl-Move on over
karl:
LÅTNAMN:Move on over
GENRE: floatmusic
LÅTLÄNGD: 2:47
KOMPOSITÖR: karl
TEXT: karl
PRODUCENT: karl
INSPELNINGSÅR: 2012
FORMAT: mp3
Tror jag närmar mig något :unsure: i soundet :mellow: ...kul att ha flowet just nu......eller??? Tar gärna emot synpunkter på mix och allt annat.... tnx karl
Jocke:
Du gör så sköna grejer - det här är så bra! :) Gillar harmonierna och rytmen som puttrar på som ett långkok med goda dofter och aromer utan att bli för påtagliga. Du har en otroligt skön röst - kanske kunde du mixa sången aningen lägre om du artikulerade tydligare...
Dividend:
Detta var fint. Och mindre peter gabriel? Jag tycker det är bättre, divergera gärna bort från peter gabriel oftare (tycker jag).
Jag gillar en del av vad Peter Gabriel gjort, så det är inte så att jag ogillar PG-soundet.
Du har gjort många med PG-stuket, så jag känner att att det blir lite förutsägbart i valet av melodiska fraser, t ex i den tidigare upplagda..
Kan låt som brysk kritik, men det är skrivet i all välmening. Det är ju bara mina åsikter. (Och en fåfäng förhoppning om mer influenser framöver ;)
Jag gillar alltid att lyssna på vad du gör, och den här låten är en:
JÄTTESKÖN LÅT! ;) (Mixen med.)
Bribedant:
Kanonmix! Tippexa över mixreglarna på skärmen. Rör inget :D
Oj, läckert slut. Önskar lite att det fanns som ett break någonstans i den förövrigt väldigt omspelbara låten.
equality:
Himla läckert och cool refräng med gitarrslingan. Mycket "godis" i låten, händer mycket med snygga instrumentval. Outrot börjar snyggt där med basen men känns ofärdigt.
Cheers from Sydney.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida