Forum > Demolåtar

karl-Move on over

<< < (4/5) > >>

Jocke:

--- Citat från: Mein skrivet 31.03.2012, 13:38:27 ---Absolut! Såg att mitt inlägg blev helt 'fel', så där som det blir ibland. Har ingenting med Karls låt att göra utan var något jag tänkte på för stunden men blev platt fall i text.

Vad jag menade var att försök inte sträva efter "proffsigt" utan fortsätt som vanligt. :)

/Mein

--- Slut citat ---

Nja, så där gör vi väl alla? ;-) Ibland kan "Off topic" bli det riktigt intressanta! :) Egentligen är det lite märkligt att vi förknippar proffsigt med hög kvalitet när ordets betydelse egentligen torde förknippas med mallbaserad, massproducerad "industrimusik"...

För att försöka "knyta ihop säcken" så gillar jag Karl för att han gör sin grej och gör den konsekvent! :)

Marruschkka:
Skönt laidback det här, en lunk som tilltalar mej mycket.

Move on :P

/Marre

jonnerstone:
Riktigt bra låt och makalöst skönt sound. Bra att du ska lägga om sången, den känns lite trevande här och där och mixmässigt passar sångljudet inte alls in i soundet, så där lönar dig sig nog att lägga ner lite tid. Kör även en liten lätt autotune på sången för att få den att sitta.

Shit va skönt sound, gillar metal på metal ljudet som kommer in då och då...finurligt!

Bra som fan, men jobba på sång och sångljud.

Micke

stajo:
Gillade också detta :). Många snygga slingor som skapar en härlig helhet.

Larsson:
superskön  låt.. låter luftig & varm
lite samma lunk som wash away the past, faller mig på läppen heltklart
gott jobbat.. ännu en pärla i banken

/Larsson :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion