Forum > Färdiga produktioner
Julbump 2012 - HasseFX - An Amazing Sketch
Mein:
En låt kan med fördel vara som en film eller föreställning tycker jag. Det finns en röd tråd i form av övergångar men den behöver inte alltid vara tjock och självlysande. Ta It Bites låt Once Around the World som är en kvart lång. Hur bra som helst men innehåller rätt många olika teman.
Mer sånt, Hasse! :)
/Mein
Jocke:
Tycker faktiskt att du gott kunde göra den lite längre... Allvarligt alltså - några teman kan utvecklas mer och tar slut för fort! Kan hålla med om att vissa övergångar blir lite abrupta men det brukar gå att få ihop - ja, det ska f*n gå... ;-) Collage tycker jag var en fin beskrivning och på tal om Mike O så blir det ju rätt lagom med dubbla tiden då så att den passar in på en LP-sida! :P
Bribedant:
--- Citat från: Mein skrivet 26.02.2012, 11:38:56 ---Som jag sagt tidigare så är detta sammantaget en av de bättre saker jag hört. :)
Just för att det inte är helt 'perfekt', inte tillrättalagt och inte gjort utifrån nån mall.
Najs!
/Mein
--- Slut citat ---
Skulle just skriva precis som ovan. Drama, läckert. Gillar soundet, blir nog inte bättre om torrt och tajt.
Najs indeed
pxm:
Jag gillar stilen och soundet. Det är en bra låt som går att digga trots de snabba bytena.
Det är bra för låten stannar aldrig upp och blir tråkig . Intresset hålls uppe hela tiden.
Spännande Amazing Grace´och vid 7.34 och framåt blir den riktigt spännande tycker jag.
mvh
bjurte:
Imponerande hantverk och emellanåt riktigt lysande,men jag skulle önska att det var mer HasseFX och mindre 'Amazing Grace'.. :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida