Forum > Färdiga produktioner
Julbump 2012 - HasseFX - An Amazing Sketch
HasseFX:
Bjurte: Mer egna ben kommer det att bli - denna är som den blir.. som den var...vart! :unsure:
Space Trucker: Angående progressive - Genesis har aldrig riktigt klickat för mig (samma med PF) men däremot snöade jag tidigt in på avhoppade Steve Hackett! Andra husgudar åt prog-hållet är Yes och Rush (tillämpliga perioder) och på "äldre dar" även neoprog typ Spocks Beard och Porcupine Tree...
Eddi: Tack för fina omdömen om spelandet :) Jag vet annars fler som vill klippa isär och hysta den ena eller andra halvan av stycket :P men hellre ger jag mig på äventyr än kör på säkra kort! Sant att Amazing finns i otaliga varianter, men när jag ändå höll på (jultema) så ville jag testa den variant jag saknat :)
robblar:
Jeg tenkte å sette på denne i bakgrunnen mens jeg jobba litt, men jeg ble sugd inn. Liker! :)
CunningCode:
Kreativt och kul, gillar skarpt! Såsig och rörig ljudbild, men det var lätt att överse då resten är så intressant. Thumbs up!
HasseFX:
Tack robblar och CC - kul att ni gillar! :)
Angående ljudbilden så är den medvetet "fuktig" och jag fick den precis som jag ville ;) OverTheTop för många vet jag, men det är en reaktion från mig mot det 70-talstorra dämpade soundet och inte minst mot de 2-dimensionella InYourFace-produktionerna från trash- grunge och NuProg <_<
HasseFX:
En liten bump inför julen 2012 på detta sakrala stycke! God Jul ^_^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida