Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Tranedans (pianostycke 11)

<< < (3/12) > >>

cykeln:
Riktigt bra detta!
Färdig komposition tycker jag
Mycket skön att lyssna på. Sprittande och samtidigt eftertänksam - en molldur känsla
Bra instrumentljud
Det enda är i så fall att ljudbilden ligger lite mycket åt vänster?

Dividend:
Tack! Det känns färdigt, förutom att jag kanske borde variera tempot lite mellan de olika partierna?

Ludbilden ligger åt vänster? Hmm, nån annan som tycker det? Pianot ligger i mitten och de två stråkarna ligger på varsin sida om det

Gurano:

--- Citat från: Dividend skrivet 25.02.2012, 14:57:35 ---Tack! Det känns färdigt, förutom att jag kanske borde variera tempot lite mellan de olika partierna?

Ludbilden ligger åt vänster? Hmm, nån annan som tycker det? Pianot ligger i mitten och de två stråkarna ligger på varsin sida om det

--- Slut citat ---
Dina stråkar ligger åt vänster (svagt mot mitten ibland kanske), pianot ligger svagt åt höger i mina lurar, men det är helt ok att sprida instrumenten så tycker jag.
Cellon (om det är det?) ligger mot mitten-svagt svagt höger

Om man ska summera hela ljudbilden så har den möjligen en svag dragning mot vänster...i mitt öra

Så uppfattar jag det hela.
Fint stycke!

Gurano

Eddi:
Jag tror att det undgår många att du utvecklas på det du gör hela tiden eftersom vi är vana vid dina truddilutter men det här håller absolut världsklass inräknat tidens rand.

Inte nog med att du har blivit vansinnigt skicklig på att hantera de instrument du trakterar med klickning så att det låter så verkligt det kan bli utan även med dina musikaliska kvaliteter som ökar hela tiden. Skulle nog säga att det här känns som en peak på allt det du har gjort - det låter enkelt och avslappnat men är så genialiskt så jag får gåshud över hela kroppen.

Skulle önska att du kan vidareföra denna till typ Sveriges Radios Symfoniorkester så att de kan uppföra den i Berwaldhallen eller något, skulle garanterat köpa biljetter dit.

Marruschkka:
Jag återkommer till den här gång på gång, håller med Eddi om att det här skulle man gärna vilja höra live!

Outstanding :rolleyes:

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion