Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Tranedans (pianostycke 11)

<< < (2/12) > >>

Gurano:
Hej
Ett stycke som blir starkare ju längre in i låten man kommer - bra! Trivsamt och behagligt att lyssna på.
Det är en smaksak men jag skulle själv önska ett lite klarare ljud i pianot. Hoppas på en skön fortsättning då den nu slutar lite rumphugget.

Gurano

Dividend:
Tack! Sant om slutet. Gjorde den lite längre (repetition och utbyte av instrument), men fortsätter på den här senare.

Harmonica mike:
Oj vad fint Per - och vilket sound om grejerna!

Grymt det här.Jag vill ha det längre,kanske dundra på med hela orkestern som sista tredjedel eller nåt.Pukor,blås flöjter och hela paljetten..
Duger fint så här också men kanske liiite längre.

Eller så säger du  - det är klart  :)

Mike

Dividend:
Tjena Mike.

Fint att mina nya pluggar låter bra! De kostade :D Jag tror inte att det blir nån orkester på den här!
Orkar inte mixa orkestrar längre (inte sen jag fick vettiga soloinstrument iallafall), det tar sån attans tid :D Därför har jag tänkt göra 15-20 låtar med enbart dessa tre instrument. De låter bra utan att behöva ägna dagar åt mix/ljudbild! :)

Jag jobbar vidare med den här. Har bytt till durparallellen mitt i (ny ackordsföljd) och jobbar på det partiet nu. Sen ska jag utveckla 1 av de andra två över 16 takter. Slänger upp när det låter bra ;)

Tack för dina öron!

Dividend:
Piano/cello/fiol, i ryska (?) genren.

Slängde upp ny verre! Känns väl i princip färdig nu. Kanske filar lite på slutet.

Vad tycks? :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion