Forum > Demolåtar
Hogge - WARSONG
bow35:
Låter live.
hogge:
--- Citat från: brynte skrivet 22.01.2012, 14:51:56 ---gillar syntljudet i introt, men skulle nog ha velat ha några fler toner från synten...!?
versen är bra och sången e som vanligt bra!
som nån annan skrev innan, saknas ju bara en riktigt fet refräng på detta!
--- Slut citat ---
Tack som tusan Brynte...
Skitroligt att Du gillar.. Jag ska försöka fila på denna i veckan och se om jag kan få den att utvecklas... Jag ska ha Dina tips i åtanke!
--- Citat från: bow35 skrivet 22.01.2012, 15:14:57 ---Låter live.
--- Slut citat ---
Tack Bow!!
Det var mycket livekänsla i inspelningsmomentet.. Ett tag, om jag minns rätt, så trodde jag att var på Scandinavium, men sen vaknade jag...
hogge:
Uppdaterat!!
Har försökt mecka lite med denna i nyktert tillstånd - vet inte om det blir bättre dock.. Givetvis är det mycket att göra här, men nu är i alla fall gitarrerna stämda i samma tonart som övriga instrument :P
Är extremt osäker på refrängen.. Kanske skall jag försöka få till en mer "trallvänlig" sådan.. Men jag får lyssna lite mer på denna först och se vad jag kommer fram till.. Er input är givetvis lika viktig som alltid...
[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2012/Warsong.mp3[/mp3]
Gurano:
Hej!
Det är rätt vassa S på sången på sina ställen...åtminstone i min hörning.
/Gurano
hogge:
--- Citat från: Gurano skrivet 24.01.2012, 21:20:27 ---Hej!
Det är rätt vassa S på sången på sina ställen...åtminstone i min hörning.
/Gurano
--- Slut citat ---
Hej G & tack!!
Ja, så är det säkert... Sången ska dock läggas om helt så småningom.. Det där är bara en slaskis!!
Men det där med S-ljuden har jag återkommande problem med.. Hur får man bort sånt???
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida