Forum > Demolåtar
Hogge - WARSONG
hogge:
--- Citat från: aROCKER skrivet 20.01.2012, 09:42:34 ---Jag gillade verkligen starten det är nån brytning där som känns som lite skruvad Alice Cooper-grej.
--- Slut citat ---
Va otroligt skoj.. Tack!! Ska se om detta kan bli bra efterhand!!
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.01.2012, 19:54:33 ---Detta låter väldigt ärligt på nåt sätt ;) Jobba vidare men försök hålla kvar den berusa(n)de känslan
Space
--- Slut citat ---
Tack Space.. Skojigt!! Och en sak kan jag lova.. Den berusande känslan ska jag försöka hålla kvar så långt som möjligt :rolleyes:
--- Citat från: pxm skrivet 20.01.2012, 20:50:03 ---Jag gillar introt-det är ju spännande.
Låten i sig är ju tvär bra. Jag gillar hela produktionen.
Undrar hur det låter om du gör låten sober.
För redan nu låter det kanon tycker jag.
Ska lyssna på introt och låten igen nu...
mvh
--- Slut citat ---
Faan va kul.. Tack!!!
Jag är rädd för att jag kommer att skrota även denna om jag försöker mecka med den "sober"... Jag har kommit fram till att jag överhuvudtaget inte skall mecka med musik nykter.. Det blir inte bra... Hela min platta For Your Pleasure skapades & spelades in punk-full och då gick det lätt.. Bra? Well -det får andra avgöra.. Men lätt gick det..
Den platta som nu är på gång har hela tiden kämpat emot, förutom de låtar som skapats i berusat tillstånd såsom "Ljug för mig" med flera...
Nu försöker jag på intet sätt framhäva fördelarna med alkohol här, men för mig finns det ingen annan väg.. Och nu - sen jag tog upp "drickandet" igen så har musik blivit kul igen....
Återigen stort tack för lyssning, kommentar & gillande!!!
equality:
Skitbra! Introt är mysko och mkt bra! Tycker du skall sjunga på såväl dina egna som andras låtar! ^_^ -_- ;)
aROCKER:
Platta...vilket bolag släpper, vilken A&R är det som inte pushar dig hårdare, hehe!?
:wacko: :lol:
hogge:
--- Citat från: equality skrivet 21.01.2012, 00:34:22 ---Skitbra! Introt är mysko och mkt bra! Tycker du skall sjunga på såväl dina egna som andras låtar! ^_^ -_- ;)
--- Slut citat ---
HAHA.. Va skoj att det gillas.. Ska försöka jobba vidare med denna och förhoppningsvis får jag ordning på det... Vad gäller andras låtar så kan det ibland bli lite tokigt när jag är påverkad av rusdrycker :rolleyes:
--- Citat från: aROCKER skrivet 21.01.2012, 03:10:41 ---Platta...vilket bolag släpper, vilken A&R är det som inte pushar dig hårdare, hehe!?
:wacko: :lol:
--- Slut citat ---
Jag kommer inte ihåg vad bolaget hette.. EMI? Sony kanske? :P
Jag släpper skivorna under eget bolag.. Eller bolag & bolag?? Det är helt & hållet för min egen kull som jag pressar plattor.. Sen om nån annan vill lyssna så är det jätteskoj.. Vad gäller A&R så hade jag haft nytta av en sträng sådan kanske :lol:
brynte:
gillar syntljudet i introt, men skulle nog ha velat ha några fler toner från synten...!?
versen är bra och sången e som vanligt bra!
som nån annan skrev innan, saknas ju bara en riktigt fet refräng på detta!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida