Forum > Färdiga produktioner
Its Tru-perowitch
PEROWITCH:
--- Citat från: Clemens skrivet 13.01.2012, 22:43:16 ---Ja.. får nog hålla med Jonnerstone..tycker den drar åt lite olika håll. Pianot hänger för mycket, tonerna alltså. Pianot låter lite väl mycket "midi". Men det finns en stämning i låten som jag gillar..dock är jag inte överförtjust i delayet på sången, kan ju va kul här å där, men nu för mycket tycker jag..snyggt gjort hur som helst! :)
--- Slut citat ---
Tack clemens vart tvungen å kolla hur jag spelade pianot men visst de e midi spelat men ej kvantat men vist man kan ju dra in det på en audio fil å få det lite rundare.Tonerna kanske hänger kvar för jag lagt på en spreed det kan du bättre än jag tack för tycken allt e spelat för utom den samplade sången som e ett gäng folk som e orginal kanske med lite delay hihi
PEROWITCH:
--- Citat från: Gurano skrivet 13.01.2012, 22:52:00 ---Hejsan
Har inga problem med det Jonner kallar för mellan stolarna - för mig funkar det bra med både manlig/kvinnlig sång (det är inte du som sjunger va? :D). Tycker det är en bra mix men jag håller med Clemens vad gäller delayet på sången...för mycket enligt min smak och lite för vassa S i mina lurar. Tycker att guran ska lyftas upp mera och spelas med ett lite roligare ljud.
Ha det gott
Gurano
--- Slut citat ---
Tack gurano springer på sånglektioner hela dagarna hihi du skulle vara med på utgrävningen i serbonika 10 mil från madrid ett nytt coluseum från romarna.va där å kollade nyligen .
Gurano:
--- Citat från: PEROWITCH skrivet 13.01.2012, 23:30:25 ---Tack gurano springer på sånglektioner hela dagarna hihi du skulle vara med på utgrävningen i serbonika 10 mil från madrid ett nytt coluseum från romarna.va där å kollade nyligen .
--- Slut citat ---
Äh det där är bara recenta (moderna) grejor - just nu håller jag på med fynd från Arlanda som är 5500 år gamla - det är grejor det! :lol:
/G
PEROWITCH:
--- Citat från: Gurano skrivet 13.01.2012, 23:33:02 ---
--- Citat från: PEROWITCH skrivet 13.01.2012, 23:30:25 ---Tack gurano springer på sånglektioner hela dagarna hihi du skulle vara med på utgrävningen i serbonika 10 mil från madrid ett nytt coluseum från romarna.va där å kollade nyligen .
--- Slut citat ---
Äh det där är bara recenta (moderna) grejor - just nu håller jag på med fynd från Arlanda som är 5500 år gamla - det är grejor det! :lol:
/G
--- Slut citat ---
Okej de e inte någon mutter från en dc10 du har hittat då :D
Gurano:
--- Citat från: PEROWITCH skrivet 13.01.2012, 23:36:18 ---Okej de e inte någon mutter från en dc10 du har hittat då :D
--- Slut citat ---
Nädu inga muttrar här inte - sånt här håller jag på med:
Tex en (av jäkligt många) keramikskärva från stenålder som jag hittat på en boplats vid Arlanda
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida