Forum > Färdiga produktioner

Its Tru-perowitch

<< < (3/7) > >>

Jay Thomas:
Bra smör! :) Gillade kontrasterna och det chilliga i detta! :) Förbaskat bra röster! :)

Clemens:
Ja.. får nog hålla med Jonnerstone..tycker den drar åt lite olika håll. Pianot hänger för mycket, tonerna alltså. Pianot låter lite väl mycket "midi". Men det finns en stämning i låten som jag gillar..dock är jag inte överförtjust i delayet på sången, kan ju va kul här å där, men nu för mycket tycker jag..snyggt gjort hur som helst!   :)

Eddi:
Jag tycker det här är jäkligt ballt snyggt med aukustiska guran mitt i alltihop - visst man kan ju tänka sig att ha alla mörjliga effekter hår och var men grunden är super.

Gurano:
Hejsan
Har inga problem med det Jonner kallar för mellan stolarna - för mig funkar det bra med både manlig/kvinnlig sång (det är inte du som sjunger va? :D). Tycker det är en bra mix men jag håller med Clemens vad gäller delayet på sången...för mycket enligt min smak och lite för vassa S i mina lurar. Tycker att guran ska lyftas upp mera och spelas med ett lite roligare ljud.

Ha det gott
Gurano

PEROWITCH:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 13.01.2012, 21:57:42 ---Bra smör! :) Gillade kontrasterna och det chilliga i detta! :) Förbaskat bra röster! :)

--- Slut citat ---
Tack Jay

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion