Forum > Demolåtar
JT & Marre & Harmonica Mike - Winding Road
Håkan Nilsson:
Riktigt snyggt. Det enda jag skulle önskat var en mer framträdande och fet syntbas i botten som allt kan sväva på.
Marruschkka:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 08.01.2012, 20:55:31 ---Riktigt snyggt. Det enda jag skulle önskat var en mer framträdande och fet syntbas i botten som allt kan sväva på.
--- Slut citat ---
Hej Håkan!
Har visst missat att tacka dej för din kommentar; lyssnade igen här, visst kunde en basmatta ha förstärkt här, men tycker att den häftiga rytmen ändå fyller sin funktion och räcker till, en sann njutning att sjunga på :)
Vet inte vad J.T tycker, det får han själv kommentera.
/Marre
Jay Thomas:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 08.01.2012, 20:55:31 ---Riktigt snyggt. Det enda jag skulle önskat var en mer framträdande och fet syntbas i botten som allt kan sväva på.
--- Slut citat ---
Tack Håkan! :)
Det ligger ju en bas i botten på låten och jag tror att jag inte vill ändra mer nu. Risken är att jag "lagar sönder" låten...
Harmonica mike:
Va fänken..
Den här växer ju så det knakar! Grymt bra här Maria till JT:s ambient disco - fullständigt lysande.
Fast jag måste hålla med Håkan om basbotten..Jag spelade lite bas medans jag lyssnade på låten.Ungefär som jag spelade till "I´m the ocean" fast snabbare - inbillade mig att det blev fetare och än mera dansant.Men men,är du klar så är du.Vill du ha ljudtest så säg till,men du får spela det hela på synten i så fall..Det kan vara det som behövs.
Äh vad f-n,jag spelade in hur jag menade
Edit: Basen låg 25 cent fel,så det får du med på köpet,tyckte väl att det var nåt galet :lol:
Mike
Asti:
Mycket effektfull och pådrivande sång av Marre och HMikes bas tillför ytterligare en dimension!
Härlig rytm och ett fantastiskt driv i låten! Man får nästan lust att dansa loss fastän klockan
är 9 en gråmulen morgon på kontoret.... :)
/Asti t.f. driftstekniker
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida