Forum > Demolåtar

JT & Marre & Harmonica Mike - Winding Road

<< < (9/9)

Dividend:
Kan inte lyssna just nu, men har för mig att det vertikalt lät som falsk harmonik på nåt/några ställen. Kan alltså vara att det uppstår en sjua eller nåt tillsammans med JTs prylar. Eftersom det inte fanns tidigare i låten, så hajade jag till.

Jag kommer tillbaka när/om jag lyssnat noggrannare.

Larsson:
skön chillout känsla.. låten flyter på snyggt.. fast det känns som padsynthen plumpar fram lite då & då
hade jag fått göra ingrepp på den hade jag automatiserat volymen där
Marres röst funkar kalas
HM´s Bas likaså

gott jobbat av alla inblandade
får lite 90-tals nostalgi  :)

/Larsson

Marruschkka:

--- Citat från: Larsson skrivet 21.01.2012, 21:57:31 ---skön chillout känsla.. låten flyter på snyggt.. fast det känns som padsynthen plumpar fram lite då & då
hade jag fått göra ingrepp på den hade jag automatiserat volymen där
Marres röst funkar kalas
HM´s Bas likaså

gott jobbat av alla inblandade
får lite 90-tals nostalgi  :)

/Larsson

--- Slut citat ---
Tack Larsson,blir jätteglad :wub:

/Marre

Jay Thomas:
Håkan, Divi och Larsson, stort tack! :)
Och än en gång stort tack till Marre och Mike som gjorde anrättning mer än komplett, tack för kul samarbete! :)

Marruschkka:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 22.01.2012, 23:48:55 ---Håkan, Divi och Larsson, stort tack! :)
Och än en gång stort tack till Marre och Mike som gjorde anrättning mer än komplett, tack för kul samarbete! :)

--- Slut citat ---

Tack J.T för en supermusikalisk låt där det var lätt att sjunga och jag vågar påstå att Harmonica Mike´s bas oxå var lätt att lägga här.

Kul att göra nåt med er bägge, superduktiga musiker där allt går som Rolls Royce :rolleyes:

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion