Forum > Demolåtar

Hogge - "Va vad det jag sa" - Ännu nyare version :o)

<< < (6/9) > >>

hogge:

--- Citat från: Jocke skrivet 01.12.2011, 15:42:52 ---Ja va tusan skulle jag upp och göra i morse...^^ Du ska klart göra din musik men vi andra reflekterar naturligtvis som om det vore vår egen låt... Man har ju inte annat än sig själv att utgå ifrån... Särskilt kul att det går bra nu när det tagit emot innan!  :)

--- Slut citat ---

HAHA... Själv gick jag aldrig upp i morse.. Men det var för att jag va vaken hela natten... Men nu börjar jag bli lite tjött & gjinig  :P
Men Du har helt rätt.. Jag förväntar mig att alla skriver vad dom ärligen tycker. Det är ju enda chansen jag har att förbättra mina projekt.
Jag har ju ingen annan i min närhet som kan bedöma mina hits  :rolleyes: så för mig är KR livsviktigt...
Tack igen Jocke!

Jocke:
Ja, KR ÄR något helt eget - det här finns inte mer än här! :)

hogge:

--- Citat från: Jocke skrivet 01.12.2011, 20:05:22 ---Ja, KR ÄR något helt eget - det här finns inte mer än här! :)

--- Slut citat ---

HEHE... Word!  :P
Har tyvärr legat nerbäddad i hög feber ett tag nu så jag har inte hunnit mecka med detta.. Men har jag tur så vaknar jag feberfri i morgon (hoppas, hoppas) så då fär jag ta mig i kragen igen!!

Jocke:

--- Citat från: hogge skrivet 06.12.2011, 03:32:23 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 01.12.2011, 20:05:22 ---Ja, KR ÄR något helt eget - det här finns inte mer än här! :)

--- Slut citat ---

HEHE... Word!  :P
Har tyvärr legat nerbäddad i hög feber ett tag nu så jag har inte hunnit mecka med detta.. Men har jag tur så vaknar jag feberfri i morgon (hoppas, hoppas) så då fär jag ta mig i kragen igen!!

--- Slut citat ---

Hoppas det ger med sig - det här vill man ju höra färdigt! :)

hogge:

--- Citat från: Jocke skrivet 06.12.2011, 10:32:13 ---Hoppas det ger med sig - det här vill man ju höra färdigt! :)

--- Slut citat ---

Du är en vänlig själ Jocke  :D
Det har lättat lite idag så inom kort kan jag nog möta micken igen  :blink:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion