Forum > Demolåtar
Hogge - "Va vad det jag sa" - Ännu nyare version :o)
hogge:
--- Citat från: MaxB skrivet 30.11.2011, 19:58:40 ---Minns inte ens varför jag kallade den här smörig tidigare. Det jag hör nu är rockigt och mina tankar ligger nu i rockigheten.
Men slutet får du jobba på... :lol:
--- Slut citat ---
Tjena Maximus!!
Jomen det är ju sant.. Den är ju smörig så ini bänken i verserna, så Du hade ju rätt där.. Slutet, liksom mycket annat kommer det att jobbas på..
Tack Max!
hogge:
Uppdaterat 2011-12-01, kl 00:43
Introt är kortare, men jag är osäker på om det ska vara så?
Breaket (efter introt) är kvar.. Men det kan komma att försvinna...
Ett litet stick är inlagt innan sista refrängen. Vet inte vad jag tycker om det riktigt.. Får lyssna lite mer på det samt kolla vad alla kloka människor här anser..
[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2011/vadvadet2.mp3[/mp3]
Jocke:
Bra du kommer igång - 2 saker slår mig. Det känns lite retligt att det riktiga röjet i refrängen inte håller i sig - du kanske kan dubbla refrängen på slutet? Sen stör jag mig lite på pianoplinket - det känns lite främmande här... Fast det kan lika väl vara så att just det är en sådan detalj som gör helheten... Fy f*n - det är tidigt - ska nog sova mer och inte gnälla... :lol:
hogge:
--- Citat från: Jocke skrivet 01.12.2011, 07:48:21 ---Bra du kommer igång - 2 saker slår mig. Det känns lite retligt att det riktiga röjet i refrängen inte håller i sig - du kanske kan dubbla refrängen på slutet? Sen stör jag mig lite på pianoplinket - det känns lite främmande här... Fast det kan lika väl vara så att just det är en sådan detalj som gör helheten... Fy f*n - det är tidigt - ska nog sova mer och inte gnälla... :lol:
--- Slut citat ---
Äju lite tjött & gjinig :lol: :lol:
Komma igång vete tusan.. Det går upp & ner med snabba kast.. Men det känns i alla fall väldans kul igen (när det fungerar)...
Dubbla refrängen kanske inte är sån dum idé.. Ska testa!!
Pianot gillar jag så det får vara kvar.
Thank's man!
Jocke:
Ja va tusan skulle jag upp och göra i morse...^^ Du ska klart göra din musik men vi andra reflekterar naturligtvis som om det vore vår egen låt... Man har ju inte annat än sig själv att utgå ifrån... Särskilt kul att det går bra nu när det tagit emot innan! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida