Forum > Demolåtar

Hogge - "Va vad det jag sa" - Ännu nyare version :o)

<< < (7/9) > >>

hogge:
Uppdaterat 2011-12-07, kl 06:23

Detta får nog bli min slutgiltiga version känns det som. Sen kommer förmodligen Freddy att göra en helt ny låt av det (mer eller mindre), men inom kort skickas den nog för slutmix (?)..
Jag är dock lite osäker på sången - förkylningen vill liksom inte släppa!!
Hur som helst - har Ni förbättringsförslag, så vänligen delge mig dessa så ska vi se vad jag kan göra...

[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2011/vadvadet3.mp3[/mp3]

equality:
Du är expert på de lite aviga harmisarna och det totala brytet i refrängen med benknäckarpipan. Jag får lite Policevibbar. Gillas stort!

Wernborg:
Skitbra. Gitarrena är feta.  :wub:

aROCKER:

--- Citat från: hogge skrivet 07.12.2011, 07:10:28 ---Uppdaterat 2011-12-07, kl 06:23

Detta får nog bli min slutgiltiga version känns det som. Sen kommer förmodligen Freddy att göra en helt ny låt av det (mer eller mindre), men inom kort skickas den nog för slutmix (?)..
Jag är dock lite osäker på sången - förkylningen vill liksom inte släppa!!
Hur som helst - har Ni förbättringsförslag, så vänligen delge mig dessa så ska vi se vad jag kan göra...

[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2011/vadvadet3.mp3[/mp3]

--- Slut citat ---
Slutgiltiga version...inte med dom trummorna hoppas jag!? :o :)

hogge:

--- Citat från: equality skrivet 07.12.2011, 08:28:27 ---Du är expert på de lite aviga harmisarna och det totala brytet i refrängen med benknäckarpipan. Jag får lite Policevibbar. Gillas stort!

--- Slut citat ---

Tack EQ... Du gör mig alltid så glad  :D
Va skoj att Du gillar!!

--- Citat från: Wernborg skrivet 07.12.2011, 10:54:08 ---Skitbra. Gitarrena är feta.  :wub:

--- Slut citat ---

Du med Wernborg  :lol:
Jag har förstått att jag lyckats få till ett bra gitarrljud här eftersom Eddi undrade över hur jag fick till det.. Känns jätteskoj..

--- Citat från: aROCKER skrivet 07.12.2011, 13:34:33 ---Slutgiltiga version...inte med dom trummorna hoppas jag!? :o :)

--- Slut citat ---

Joho!! Det är inget fel på dom trummorna!!!
 :rolleyes:

Näedå.. Dom som följt med mig på min resa vet att jag aldrig meckar med trummorna.. Sånt fixar producenten Freddy till sen (liksom mycket annat)... Jag gör låten och sen får Freddy ta ansvar för att det blir bra i slutänden.. Det tycker jag är en bra uppdelning.. 
:P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion