Forum > Demolåtar
Gurano - Equilibrium
Dividend:
Det var ingen dissning av basgången, snarare tvärtom. Så länge du inte dansar samuraj-dans är det lugnt med likheterna :D
Gurano:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.11.2011, 00:44:32 ---Det var ingen dissning av basgången, snarare tvärtom. Så länge du inte dansar samuraj-dans är det lugnt med likheterna :D
--- Slut citat ---
No probs Divid
----------------
Nu gör jag troligen bort mig men jag har sjungit lite nu igen :)
Är hemma å e sjuk så sången suger...men men. La på en liten burkeffekt på sången (tycker att den passar för tillfället). Sångmelodin är väldigt trogen övriga slingan. Har bara sjungit in en del så jag kopierade lite på 2a halvan (ska bli annan text där - är det tänkt). Såga på!
Texten finns i 1a inlägget.
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/equilibrium1.mp3[/mp3]
MaxB:
Kören som smyger in 23-25 och 132-134 är super. Roligt, jag gillar sånt. Sången tillsammans med musiken låter som att 70-talets festivaler har återuppstått på nytt. Tycker du jobbat bra här!
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.11.2011, 16:31:26 ---Kören som smyger in 23-25 och 132-134 är super. Roligt, jag gillar sånt. Sången tillsammans med musiken låter som att 70-talets festivaler har återuppstått på nytt. Tycker du jobbat bra här!
--- Slut citat ---
Tack så mycket MaxB - jo kören är rätt ball...men ju mer jag lyssnar på min sång ju mer säkert blir jag på att plocka bort den.
Gurano
MaxB:
Nej, nej, nej, den ger en vintage-prägel som få lyckas med. Den är personlig.
Tycker inte du vinner något på att ta bort din sång. Eventuellt sjunga om vissa partier om du upplever att de är sura eller så...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida