Forum > Demolåtar
Gurano - Equilibrium
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 26.11.2011, 17:03:44 ---Denhär kommer att bli fin med sång. Den är bra redan nu men lite långrandig. Sköna sound. Personligen tycker jag dock inte om virvelns sound :unsure:. Annars bra!
Space
--- Slut citat ---
Kul att du gillar...det mesta ;)
--- Citat från: Dividend skrivet 26.11.2011, 20:12:18 ---Ja, sång måste på! :) Riktigt trevlig "bakgrund" som det är.
Ett förslag är att bara lägga på effekter en efter en och bara om det verkligen bidrar med nånting. Kan lätt tillföra murrighet annars. Det här låter dock bra.
--- Slut citat ---
Ja sång kommer att läggas på...på ett eller annat sätt
Kul att du gillar
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 26.11.2011, 22:27:28 ---Schysst flyt och bra driv Göran. Jag tycker också att det låter med "städat" än vanligt. :)
Jag hajade till på basgången direkt, dels för att den är svängig och bra och dels för att jag tyckte mig känna igen den lite. Kom på att den precis i början är lik MC Hammers monsterhit (som jag har för mig är ngn. annans iofs). "Can't Tounch This". Kan det stämma?! ;) Hur som, bra jobbat. Ser fram emot att lyssna på senare versioner av denna! /JEH
--- Slut citat ---
Tackar kul att du gillar. MCH ...näe tror inte det i alla fall - inte så likt ...eller? :D
Tack för era tankar
Gurano
Dividend:
:lol:
Eddi:
Jorå Div jag förstår att du hör likheter för det handlar ju om samma harmonier. Men låtarna är ju väsensskilda och går inte att jämföra riktigt- Jag tycker att McHammers låt är bra men Guranos är minst lika bra - riktigt skönt sug i Equlibrium som jag slagit upp och det betyder typ jämvikt i ett samhälle nes pas Göran?
SYNTH:
Riktigt bra och en skön bakgrund snyggt jobbat Gurano.
Gurano:
--- Citat från: Dividend skrivet 27.11.2011, 16:51:56 ---
:lol:
--- Slut citat ---
Hehe jo visst finns likheter men det finns oxå väsensskilda skillnader :)
Mitt är bättre :D
--- Citat från: Eddi skrivet 27.11.2011, 17:07:33 ---Jorå Div jag förstår att du hör likheter för det handlar ju om samma harmonier. Men låtarna är ju väsensskilda och går inte att jämföra riktigt- Jag tycker att McHammers låt är bra men Guranos är minst lika bra - riktigt skönt sug i Equlibrium som jag slagit upp och det betyder typ jämvikt i ett samhälle nes pas Göran?
--- Slut citat ---
Håller med!
och visst betyder Equilibrium detta, men även jämvikt/balans inom allt
--- Citat från: SYNTH skrivet 27.11.2011, 17:58:19 ---Riktigt bra och en skön bakgrund snyggt jobbat Gurano.
--- Slut citat ---
Man tackar
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida