Forum > Demolåtar

Gurano - Equilibrium

<< < (5/7) > >>

Wernborg:
Ja fan. Nu blev det svensk åttiotals new wave. Mistlur och tidiga MNW och så....

Fortsätt sjung. Det är ju kul!

:)

Dividend:
Låter bra. MEn kanske sjunga in några gånger till? :unsure: Tycker inte det låter som det sitter där det ska :unsure:

Hehe, förstår inte ens varför (kommer jag på så återkommer jag), så strunta i mitt svammel och jobba vidare, så lyssnar jag igen när dne hamnar på färdiga :)

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 28.11.2011, 22:30:38 ---Nej, nej, nej, den ger en vintage-prägel som få lyckas med. Den är personlig.
Tycker inte du vinner något på att ta bort din sång. Eventuellt sjunga om vissa partier om du upplever att de är sura eller så...

--- Slut citat ---
Njae vi får se - ska det vara kvar  så ska nog allt sjungas om. Ändrade dock ljudet lite nu - inte lika vasst som förra verren (dock samma sångfiler)

--- Citat från: Wernborg skrivet 28.11.2011, 23:18:58 ---Ja fan. Nu blev det svensk åttiotals new wave. Mistlur och tidiga MNW och så....
Fortsätt sjung. Det är ju kul!
 :)
--- Slut citat ---
Hmmmmm kul skriver du ... skrattar du med eller åt :)

--- Citat från: Dividend skrivet 28.11.2011, 23:28:03 ---Låter bra. MEn kanske sjunga in några gånger till? :unsure: Tycker inte det låter som det sitter där det ska :unsure:
Hehe, förstår inte ens varför (kommer jag på så återkommer jag), så strunta i mitt svammel och jobba vidare, så lyssnar jag igen när dne hamnar på färdiga :)
--- Slut citat ---
Jo du har rätt om sången: måste sjungas om  om den ska vara kvar, men vi får se

Tack alla!

Mjukade dock upp sången lite med ett ngt annat sångljud (om det nu hörs).

/Gurano

Eddi:
Jag tyckte att sången var lite hård i mina mindre lurar nu i dom större är det ingen större fara - men kanske jag inte tycker om att du packat in rösten i en telefonplugg. Det är inget fel på sången så jag tycker du kan testa med att lätta upp lite på den pluggen och kanske släppa på lite mer verb för att mjuka upp en aning? Ingen annan har nämnt det så jag vet inte.... :D
Nu läste jag just att du gjort just det - ska lyssna igen.

Edit: senaste ändringen igår 15:53 är det månne versionen med upplättad stämma? Skulle i så fall förklara skillnaderna i mina lurar men då tycker jag den ska lättas liiite till.

Wernborg:
Varken eller. Jag menar att det är kul att sjunga. Sorry för otydlighet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion