Forum > Färdiga produktioner
Gurano - I evighet ft IKEN
bow35:
Uppmärksammar framför allt att den är på färd hela tiden. Jag tycker det är en madien-U2 hybrid. Och den är bra.
Gurano:
--- Citat från: egghuvud skrivet 18.11.2011, 09:45:02 ---JO, jag tycker också att det borde sjungas lite. :)
--- Slut citat ---
Du är välkommen - du har ju bra pipa :)
--- Citat från: MaxB skrivet 18.11.2011, 10:30:15 ---Såklart! Vi är många som vill höra sång, skapa plats - utmanas i uppdraget! Hitta hågad sångare! :P
PS. Jag tyckte nästan jag hörde en möjlig sångmelodi men det kan krävas kraftig sångröst, som mixen är nu.
--- Slut citat ---
Du är också välkommen - du får ta i från skorna ;)
--- Citat från: IKEN skrivet 18.11.2011, 12:09:57 ---Grymt bra låt Göran! Nu har jag lyssnat 50 ggr,minst... ;) Den är härlig,har plågat mina arbetskamrater
sedan 7 i morse.... :lol: Hemma kommer min lilla hustru i i min lilla studio varje gång
jag lyssnar... :wub:
Detta var kul,måste göras igen vid tillfälle. ;)
--- Slut citat ---
Du ska ha ett stort tack för att du ville spela. Basen lyfte hela paketet till annan dimension.
Det blir fler tillfällen :)
--- Citat från: bow35 skrivet 19.11.2011, 09:47:31 ---Uppmärksammar framför allt att den är på färd hela tiden. Jag tycker det är en madien-U2 hybrid. Och den är bra.
--- Slut citat ---
madien-U2 hybrid - man tackar :D ! Kul att du gillar.
Tacka alla för era tankar
Gurano
spacetrucker:
Fullt ös vare här. Basen sitter fint, det låer som en hel låt nu. En aning långrandigt kanhända. Basen är av den kalibern att jag tror det kunde låta tufft om du hade ett parti med bara bas och trummor, en brejk liksom.
Space
Jocke:
Jäklar vilket håll igång! :) U2 nämndes men jag kommer också att tänka på Brian May den yngre!
Dividend:
Vet inte om jag lyssnar på rätt version nu (?) Den i första inlägget.
Ösigt!
Basen gör mycket för låten.
edit: En fet fotbollskör på det här så jävlar :D En enda stämma skulle inte tränga igenom :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida