Forum > Färdiga produktioner

Gurano - I evighet ft IKEN

(1/12) > >>

Gurano:
LÅTNAMN: I evighet
ARTIST/GRUPP: Gurano ft IKEN (bas)
GENRE: Rock
LÅTLÄNGD: Lagom
KOMPOSITÖR: Gurano
PRODUCENT: Gurano
MEDVERKANDE: IKEN på bas
INSPELNINGSÅR:2011
FORMAT: mp3:

2012-02-13
Lättade på trycket i mixen. Nu är den flyttad till Färdiga eftersom jag sannolikt inte kommer att göra mer med den nu - nya projekt på G hela tiden :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hejsan
Här kommer en trött låt :D som skall, om jag någonsin går vidare med denna, förtätas...för nu är den lite tunn. Farten måste ökas och mera reverb och delay behövs med all säkerhet. Basen lyser med sin frånvaro helt och hållet.

Är rätt nöjd med mixens rena fina ljud - vad säger ni?

/MrG

spacetrucker:
Wow... "Pink-Floyd" -början låter super. Gillar den här betydligt bättre än ljudväggen du lade upp tidigare :)
Jobba vidare med den här... den är inte alls trött

Space

MaxB:
Du är allt en liten skojare du! Och tar i gör du!

Allt kan förtätas visst är den här lite tunn, trötta pinkfloydgitarren somnar ju nästan...  ;)
Och tempot måste upp. Här är för många luckor! Och som du säger folket inser inte hur lite reverb de lever i idag! Mer reverb. Låtom oss alla simma eller hellre, drunkna, i reverb.

Gillar du konstruktiv kritik?  :unsure:  :rolleyes:  :)  :D  :lol:  :wub:  ;)

Eddi:
Absoluuuuut asskööööön och jag satt och skrek NEEEEEJ NEEEEJ alldeles för mig själv när den så plötsligt tog slut. Det här vill jag höra mera av - hur det ska utvecklas har jag inte en aning om men det är ett absolut måste att den MÅSTE utvecklas mer den kan inte bara ta slut så här JAG VÄGRAR!!!!

Gurano:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 13.11.2011, 19:40:37 ---Wow... "Pink-Floyd" -början låter super. Gillar den här betydligt bättre än ljudväggen du lade upp tidigare :)
Jobba vidare med den här... den är inte alls trött
Space

--- Slut citat ---
Tack Space - himla kul att höra. Jag får väl så lov att jobba vidare på denna

--- Citat från: MaxB skrivet 13.11.2011, 20:50:45 ---Du är allt en liten skojare du! Och tar i gör du!
Allt kan förtätas visst är den här lite tunn, trötta pinkfloydgitarren somnar ju nästan...  ;)
Och tempot måste upp. Här är för många luckor! Och som du säger folket inser inte hur lite reverb de lever i idag! Mer reverb. Låtom oss alla simma eller hellre, drunkna, i reverb.
Gillar du konstruktiv kritik?  :unsure:  :rolleyes:  :)  :D  :lol:  :wub:  ;)

--- Slut citat ---
Ja visst är jag lite busig :D
Ang kritik, så är det just det jag vill ha, men allt som oftast så blir det typ liksom ... inga kommentarer

--- Citat från: Eddi skrivet 13.11.2011, 22:43:20 ---Absoluuuuut asskööööön och jag satt och skrek NEEEEEJ NEEEEJ alldeles för mig själv när den så plötsligt tog slut. Det här vill jag höra mera av - hur det ska utvecklas har jag inte en aning om men det är ett absolut måste att den MÅSTE utvecklas mer den kan inte bara ta slut så här JAG VÄGRAR!!!!

--- Slut citat ---
Oj! Tack. Kul att idén uppskattas - den kom till i all hast idag, men jag får väl slipa och förlänga, bygga vidare då.

Ha det gott
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion