Forum > Färdiga produktioner
Gurano - I evighet ft IKEN
Kornstad:
Låter riktigt bra det här. Det är mycket ljud, men jag tycker ändå att du fått plats för allt.
U2 får passa sig. ;)
Skulle vara intressant att höra vart det tog vägen med sång på detta.
Gurano:
bjurte: Jag nu jävlar e han släppt lös! :D
MaxB: Håller med dig om att det handlar om tycke å smak. Det som är fullt för en kan ofta vara tunnare för en annan...eller likaså den som upplever att en låt går i god hastighet kan för en annan vara ett riktigt sömnpiller och tvärtom ;)
Kornstad: Tackar, kul att du gillar. Tycker oxå att instrumenten framträder på ett bra sätt (även om mixen kan bli bättre i andras händer). Hade som sagt inte tänkt mig sång men om du känner dig hågad är du välkommen att göra ett försök :)
--------
Nu när jag lyssnar på jobbet så hör jag att den första soloslingan på nåt ställe är på gränsen till att skära sig/vara falsk - ska lägga om detta vid tillfälle. Mixtips mottages gärna - hur ligger tex instrumenten i nivå?
Ha det gott
Gurano
egghuvud:
JO, jag tycker också att det borde sjungas lite. :)
MaxB:
--- Citera ---Mixtips mottages gärna - hur ligger tex instrumenten i nivå?
--- Slut citat ---
Mindre utvecklade svar: - Högt, allihop. ;)
--- Citat från: egghuvud skrivet 18.11.2011, 09:45:02 ---JO, jag tycker också att det borde sjungas lite. :)
--- Slut citat ---
Såklart! Vi är många som vill höra sång, skapa plats - utmanas i uppdraget! Hitta hågad sångare! :P
PS. Jag tyckte nästan jag hörde en möjlig sångmelodi men det kan krävas kraftig sångröst, som mixen är nu.
IKEN:
Grymt bra låt Göran! Nu har jag lyssnat 50 ggr,minst... ;) Den är härlig,har plågat mina arbetskamrater
sedan 7 i morse.... :lol: Hemma kommer min lilla hustru i i min lilla studio varje gång
jag lyssnar... :wub:
Detta var kul,måste göras igen vid tillfälle. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida