Forum > Färdiga produktioner

Gurano - I evighet ft IKEN

<< < (8/12) > >>

Fuzzbub:
Sådärja!  Grymt ös och svängigt som fasen!  (Lyssnar samtidigt.)  Ikens basljud är sååå jäkla nice, ja själva liret också såklart. Passar bra till Gurano-liret!
Haha!  IKEN-slut.  :)     Grymt bra jobbat!    /Fuzz

Gurano:

--- Citat från: hogge skrivet 17.11.2011, 23:40:08 ---Tror väl knappast det finns något utrymme för sång på denna MaxB.. Detta är ju en jävla röra  :lol:
Som vanligt.. Eller som oftast ska jag säga, så är Din ljudbild alldeles överfull.. Tyvärr har jag lite svårt för det. Gillar bättre när Du har lite mera klassiskt material här ute.. Men kompetent är det ju så klart. Får bara ingen klar uppfattning om det hela. Det blir bara en ljudmassa liksom.
Men så är ju också jag, som bekant, en enkel musikant (notera rimmet!!) och föredrar enkla melodislingor..

--- Slut citat ---
Nä sång blir det inte - finns inte plats som du säger.
Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig med din smak ;) men tack för att du tog dig tid att lyssna

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 17.11.2011, 23:43:10 ---Sådärja!  Grymt ös och svängigt som fasen!  (Lyssnar samtidigt.)  Ikens basljud är sååå jäkla nice, ja själva liret också såklart. Passar bra till Gurano-liret!
Haha!  IKEN-slut.  :)     Grymt bra jobbat!    /Fuzz

--- Slut citat ---
Man tackar Fuzz!
Nu ska jag bara träna på att mixa (lirade nyss in en gura för 1a gången där jag hörde disten men som inte brändes in på waven samtidigt :) )
/G

Wernborg:
Heja. Kul att du hittade inställningen till slut.

bjurte:

--- Citat från: Gurano skrivet 17.11.2011, 23:53:39 ---Nu ska jag bara träna på att mixa (lirade nyss in en gura för 1a gången där jag hörde disten men som inte brändes in på waven samtidigt :) )
/G

--- Slut citat ---
He-he,du är medveten om att du samtidigt öppnar upp Pandoras Box ?? :lol:
Att kunna välja efx i efterskott gör det ofta mycket svårare att bestämma sig,jag har av egen erfarenhet lagt sådana planer på hyllan. ;)
I alla fall vad gäller dist/grundljud,lite rev/dly funkar,men inte mer(för mig då!)
Annars gillar jag drivet i låten,men det blir lite fullt i ljudbilden..

MaxB:
Det där med "lite fullt i ljudbilden" är ditt signum på gott och ont.
Men det kan också vara tycke och smak som skiljer.
Lyssnar du själv på så tät musik?

Underbart att du hittat "renrummet" samtidigt som du hör "fyllan"!
Det är nu det börjar!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion