Forum > Färdiga produktioner
Gurano - I evighet ft IKEN
Asti:
Här var det fullt ös! Bra gitarrspel och snygg elbas!
Kanske skulle låten varieras mer dynamiskt....? Men vad vet jag - en trött gubbe! :)
Ska den behållas instrumental eller tänker du lägga på sång?
/Asti
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 19.11.2011, 15:34:39 ---Fullt ös vare här. Basen sitter fint, det låer som en hel låt nu. En aning långrandigt kanhända. Basen är av den kalibern att jag tror det kunde låta tufft om du hade ett parti med bara bas och trummor, en brejk liksom.
Space
--- Slut citat ---
Inte långrandig för mig i alla fall - händer en hel del i mina öron som är varierade, men jag ska fundera på ett brejk!
--- Citat från: Jocke skrivet 19.11.2011, 19:03:39 ---Jäklar vilket håll igång! :) U2 nämndes men jag kommer också att tänka på Brian May den yngre!
--- Slut citat ---
Jäpp ös e de.
--- Citat från: Dividend skrivet 19.11.2011, 20:43:13 ---Vet inte om jag lyssnar på rätt version nu (?) Den i första inlägget.
Ösigt!
Basen gör mycket för låten.
edit: En fet fotbollskör på det här så jävlar :D En enda stämma skulle inte tränga igenom :)
--- Slut citat ---
Jo det är rätt verre! en fotbollskör ... ja då får jag väl vända mig till wernis - han kan det där med fotboll å körer :)
--- Citat från: Asti skrivet 19.11.2011, 20:52:47 ---Här var det fullt ös! Bra gitarrspel och snygg elbas!
Kanske skulle låten varieras mer dynamiskt....? Men vad vet jag - en trött gubbe! :)
Ska den behållas instrumental eller tänker du lägga på sång?
/Asti
--- Slut citat ---
Nä du e ingen trött gubbe, lika lite som jag e de. Har inga planer på sång, men flera har påpekat att de vill höra med sång så jag har lämnat det öppet för dem att sjunga - kan bli bra kanske!
Tack för era tankar
Gurano
Scar Fraction Studio:
Det är ett jävla bra driv i låten lägg sång !!!
Sen mixen bak med gitarrerna basen är för hög stund tals gånger.
Trummorna måste måste fram dem dränks av allt annat :D
Du är på god väg annars kör hårt
Gurano:
--- Citat från: Scar Fraction Studio skrivet 21.11.2011, 17:46:36 ---Det är ett jävla bra driv i låten lägg sång !!!
Sen mixen bak med gitarrerna basen är för hög stund tals gånger.
Trummorna måste måste fram dem dränks av allt annat :D
Du är på god väg annars kör hårt
--- Slut citat ---
Tackar
Ska mixa vidare med denna, men ang sång så har ännu ingen anmält intresse ;)
Gurano
MaxB:
Nyss dök det upp en melodi i skallen på vers 32-60 och lite på refräng 91-120. Borde ha Hogge på sång!!!
Intro 1-31
Vers 1 32-45
Vers 2 46-60
Solo 61-75
Vers 3 76-90
Refräng 91-120
Solo 121-134
135-149
150-164
165-179
180-
194-