Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Tisteln (pianostycke nr 2)

<< < (11/15) > >>

Dividend:
Tack för lyssning. Ja, kul om dynamiken börjar kännas naturligare och kanske mer realistisk. Ska ge den här en genomgång i helgen och ska kolla på partiet 124f.

Nån mer som har åsikter om det "klangmässiga" innan jag fortsätter? :D

Harmonica mike:
Ja jag sällar mig till hyllningskören.

Fantastisk utveckling på "klickeriet".Makalöst hur du kan klicka in noter och få fram nåt sånt här.Dynamiskt och själfullt - det här var skitbra och en fröjd för själen att höra,Tack per.

Mike

Matteman:
Härlig låt. Nu fick jag inspiration till lite pianospel i helgen. Tackar  :D

Dividend:

--- Citat från: Matteman skrivet 09.12.2011, 12:55:31 ---Härlig låt. Nu fick jag inspiration till lite pianospel i helgen. Tackar  :D

--- Slut citat ---

Kul att inspirera och lycka till med spelet! :)

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.12.2011, 08:34:56 ---Ja jag sällar mig till hyllningskören.

Fantastisk utveckling på "klickeriet".Makalöst hur du kan klicka in noter och få fram nåt sånt här.Dynamiskt och själfullt - det här var skitbra och en fröjd för själen att höra,Tack per.

Mike

--- Slut citat ---

Tjena HM, sitter och skissar lite smått på en fiolstämma i vissa partier. De andra tre pianoutkasten har piano+cello+ även fiol. Det har inte den här ännu. Blir det bra slänger jag upp :)

Tack för din tid och kul att du gillar det så!

Eddi:
Det nya pianot ger ett "tyngre" anslag därmed mer dominant. Jag må vara spröd i huvvet men jag gillar det första bättre då det ger utrymme för övriga instrument och ger en bättre följsamhet. Att det nya pianot förmodligen är mer likt vad ett riktigt piano gör åsidosätter jag i min korta analys.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion