Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Tisteln (pianostycke nr 2)
Light Head:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.02.2012, 14:44:31 ---Helt ljuvlig sprittande melodi i det här stycket :P
Man blir varm i själen ju :rolleyes:
/Marre
--- Slut citat ---
Det är precis så jag tänkte skriva, skumt... Man blir glad, man vill spela piano,, man vill gå på någon pianokonsert.. man vill sjunga och tralla!
Vissa delar är för jäkla bra!
Dividend:
--- Citat från: 1up skrivet 19.02.2012, 12:22:32 ---Intelligent komponerat! :) Vackert och stilfullt. Fortsätt, allra högsta toppen är nära. Kanske mer pauser? Lite lätt jagat nu utan andhämtning fast effektfullt.
--- Slut citat ---
Jaaaa, jag känner doften av högsta toppen! :lol: Du har rätt om pauserna! Tänkte väl att den var så kort i nuvarande tempo att pauser var onödiga :D Ska notera låten i sibelius och skriva ut noterna så jag kan spela den. Och det blir i mycket lägre tempo! :) Eftersom jag är så långsam. Kanske lägger upp!
--- Citat från: Light Head skrivet 19.02.2012, 17:17:25 ---
--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.02.2012, 14:44:31 ---Helt ljuvlig sprittande melodi i det här stycket :P
Man blir varm i själen ju :rolleyes:
/Marre
--- Slut citat ---
Det är precis så jag tänkte skriva, skumt... Man blir glad, man vill spela piano,, man vill gå på någon pianokonsert.. man vill sjunga och tralla!
Vissa delar är för jäkla bra!
--- Slut citat ---
Jag vill också gå på pianokonsert men vet inte om jag ska välja beethoven eller chopin :unsure:
Hehe, tack för sympatier! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida