Forum > Demolåtar

Gurano & Mahan - The waiting

<< < (4/5) > >>

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 27.10.2011, 16:47:55 ---Kul med att det ringer hemma hos dig :) Ang nedlagd tid så har detta producerats extremt snabbt - jag har lagt ner typ 2 timmar på gura.
Kul att du gillart!
Ska svara er andra efter helgen eftersom jag nu är på fiske å gourmeresa. Ha det gott

--- Slut citat ---

Ja - du ha' det gott mé!

Fuzzbub:
Nice!  Nu blev det en riktig låt ju.   I introt snubblas det dock en del innan andra vändan (14s) på dom annars så klockrent spelade trummorna.  Skulle för övrigt vilja ha lite mer utfyllnad i verserna med något i likhet klaviaturljuden som ni har i refrängerna och detta mer och mer för varje vers s.a.s. för dynamikens skull.  En liten önskning bara.  :)   
Detta gillas skarpt gubbar!   :)    /Fuzz

Dividend:
Låter bra det här. Mahan sjunger verkligen bra till sådan här musik. Kanske till annan musik också, men det sjunger du så sällan.

Gurano kan verkligen spela gura, och en brist med dina egna arbeten är ju mixarna. Antar att mahan mixat!

Trevligt att höra!

bjurte:

--- Citat från: Dividend skrivet 28.10.2011, 16:49:16 ---Låter bra det här. Mahan sjunger verkligen bra till sådan här musik. Kanske till annan musik också, men det sjunger du så sällan.

Gurano kan verkligen spela gura, och en brist med dina egna arbeten är ju mixarna. Antar att mahan mixat!

Trevligt att höra!

--- Slut citat ---
Jag håller med om allt..
Bra sång,och Guranos gitarrspel/låtskrivande kom verkligen till sin rätt med Mahans kunnighet som grund..
Skitbra..

equality:
Rätt bra drag i denna. Bra proddat och många växlingar i musiken. Meatloafvibbar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion