Forum > Demolåtar
Gurano & Mahan - The waiting
Gurano:
Hej igen!
Peppad efter Gula villan så slängde jag ihop några riff härom natten som Mahan lekte lite med. Detta är ett snabbt producerat och tidigt utkast som kan hitta olika vägar tror jag. Funderar tex på att lägga på lite sologura mm mm.
Tankar till förändring/förbättring/tillägg mottages gärna.
Instrument:
Guror - Gurano
Synth - Gurano
Bas - Mahan
Trummor - Mahan
Sång - Mahan
Tack på förhand
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://johanm.com/test/THE_WAITING-2_Master.mp3[/mp3]
Fuzzbub:
Tjoff! Här behövs ett intro el. dyl. också Gurano. ;) Annars är det en supercool låt som man vill lyssna vidare på helt klart. Bra sjunget av Mahan som fasen och
trumliret likaså. Guranoguran sitter fint också förstås. Fila på början, ett solo och kanske ngn slutknorr så är ni i hamn! Bra detta! /JEH
spacetrucker:
Fina pipor :D
Hålrer med om att ett intro skulle sitta bra. Hihatten kunde höras lite mer... tycker jag...
Jobba vidare så blir detta en riktig kanon. Bästa sång på länge av mahan
Space
P.S. Å visst e texten fin B)
MaxB:
Shhysst grabbar!
Jag lyssnar nu i laptopens simpla högtalare och saknar ljud från basen.
Roliga partier i låten, bra spel! Bäst sång. Ja, fixa intro och utro.
mahan:
Tjou!
Tack till alla tyckare! Ska börja slipa på början och försöka få lite mer kontrast i spektaklet.
Och MaxB, såhär låter riktiga trummor, så glöm digitalarna och satsa på burkar, billigare dessutom! :)
Och tack till Space, han kände ju igen texten för det är han som gjort den och Mahan modifierat den aningen.
Men somsagt, slipningen fortsätter.
Tack för lyssningar o kommentarer, verkar som om motivationen till musikmakeriet småningom är tillbaka!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida