Forum > Demolåtar
Gurano & Mahan - The waiting
MaxB:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.10.2011, 09:57:22 ---Oj så snyggt :P
Gillar alltihop, sång, gitarr och jag har en kraftig subba här hemma så bas och trummor låter bra, här iaf.
Det svänger som bara den!
Verkligt bra colab av er :D
/Marre
--- Slut citat ---
Kraftig subba? Är det Dividend? :unsure:
Marruschkka:
Max: det ser ut som en liten svart låda som det kommer ljud ur..så det lixom skakar..skön känsla ;)
MaxB:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.10.2011, 11:33:47 ---Max: det ser ut som en liten svart låda som det kommer ljud ur..så det lixom skakar..skön känsla ;)
--- Slut citat ---
Jag skojade med dig. Förstår att du menade subbas men skrev subba
Monterade själv två bashögtalare under sängen då jag var 18 år.
Skön känsla!
Eddi:
Där ser man vad en liten festival kan ställa till med :D
Man kan ju tro att ni snickrat på det här i veckovis, jag tycker ni har fått ihop taktbryten bra i andra versionen var lite si o så med dom i första. Sologuran kommer in lite sent på ett par ställen men det är nog bara en vanefråga.
Jag tycker den är riktigt bra den här ur alla perspektiv texten lär ju vara lite spejsad kul om den kom upp om den inte redan ligger i post 1.
Det enda som retar mig är ett ljud som låter som en ringsignal strax innan 60 på KR-spelaren som gjort att jag blivit tvungen att avbryta lyssningen tre ggr eftersom jag tror att jag ska svara i min hemtelefon.
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 27.10.2011, 14:57:04 ---Där ser man vad en liten festival kan ställa till med :D
Man kan ju tro att ni snickrat på det här i veckovis, jag tycker ni har fått ihop taktbryten bra i andra versionen var lite si o så med dom i första. Sologuran kommer in lite sent på ett par ställen men det är nog bara en vanefråga.
Jag tycker den är riktigt bra den här ur alla perspektiv texten lär ju vara lite spejsad kul om den kom upp om den inte redan ligger i post 1.
Det enda som retar mig är ett ljud som låter som en ringsignal strax innan 60 på KR-spelaren som gjort att jag blivit tvungen att avbryta lyssningen tre ggr eftersom jag tror att jag ska svara i min hemtelefon.
--- Slut citat ---
Kul med att det ringer hemma hos dig :) Ang nedlagd tid så har detta producerats extremt snabbt - jag har lagt ner typ 2 timmar på gura.
Kul att du gillart!
Ska svara er andra efter helgen eftersom jag nu är på fiske å gourmeresa. Ha det gott
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida