Forum > Demolåtar

Gurano & Mahan - The waiting

<< < (5/5)

Gurano:
Hejsan
och oj vad många som skrivit medan jag varit borta på galej :D

Fuzz: Kul att du gillar, nu finns ett kort intro å lite annan gura som du redan hört. Ska absolut fundera på ett ytterligare instrument i versen som fyller upp dynamiken :)

Space: Håller med om att Mahan sjunger skitbra! i övrigt så svarar jag lika som ovan. Kul att du gillar

MaxB: Tackar - se ovan

Ola: Tackar - Mahan har gjort ett gott jobb här

Tsmalmbe: Tja hur default det är vet jag inte, men det låter bra i mina öron på det stora hela i alla fall. Får be Kahan kolla på det där, men annars kul att du gillar´t

Marre: Himla kul att du gillar

Eddi: denna låt kom till i en himla fart - på typ 2 timmar så sattes gurorna och synth - och därefter (om jag har förstått Mahan rätt) så gick det tämligen snabbt i en köldkall studio :)

Divid: Kul att du gillar - vad skulle jag göra utan Mahan   :)

Bjurte: En får tacke!

Eq: Tackar! Meatloaf...huah!

Det finns några småsaker som är störande i mina öron - får se om jag/vi kan jobba bort det
Men tack alla för era glada tillrop
Gurano

egghuvud:
Lite stökigt på något sätt. Kanske är det trummorna som gör lite för många utflykter, samtidigt så finns det en "livekänsla" som är tilltalande. Ljudbilden är lite kompakt med de där väldigt dominernade gitarrerna. I den färdiga versionen kan sången gott lyftas fram lite.  :)

Gurano:

--- Citat från: egghuvud skrivet 31.10.2011, 09:40:54 ---Lite stökigt på något sätt. Kanske är det trummorna som gör lite för många utflykter, samtidigt så finns det en "livekänsla" som är tilltalande. Ljudbilden är lite kompakt med de där väldigt dominernade gitarrerna. I den färdiga versionen kan sången gott lyftas fram lite.  :)

--- Slut citat ---
Hej!
Stökigheten vet jag inte om jag hör, men det är nog mer en fråga om smak kanske? Kan nog hålla med om att sången kan lyftas ett litet snäpp.

Tack för dina tankar
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion