Forum > Färdiga produktioner

Clemens feat Micke - Rain

<< < (3/12) > >>

Clemens:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 11.09.2011, 21:37:34 ---Vääry najs! :) Snabbjobb eller ej men det var en riktigt bra regnlåt. Kanske, kanske lite väl använt tema m dock.
Själv stod jag och elda i ett oljefat men inte blev det någon musik ändå, möjligtvis sprak i fräs-dur... ;)

--- Slut citat ---

Ungefär som "love" då...  :D

Clemens:

--- Citat från: Girly skrivet 11.09.2011, 22:41:26 ---Gillar :) ’A slick production’. Cool röst som pratar också. Ibland är det bra att inte pilla för länge på en låt utan låta den första känslan bestå (bara min åsikt). Sen tror jag att man kan väcka dig mitt i natten och du gör en superlåt och mix med för den delen. Så… nu har din fanclub talat!  :lol:

--- Slut citat ---

Ja, kul att gå från "ax till limpa" ibland, men skall nog kolla öve lite ändå.. :)

Clemens:

--- Citat från: Eddi skrivet 12.09.2011, 01:14:39 ---I like :)

--- Slut citat ---

Kul!  :)

Clemens:

--- Citat från: hogge skrivet 12.09.2011, 09:46:21 ---Riktigt gött sväng i denna... Men i min musikvärld, som inte består av särskilt mycket electronica så kan jag tycka att den blir lite tjatig efter ett tag, men jag vet ju samtidigt att det är till för dansgolvet detta & där borde den sitta som en fläskläpp..

--- Slut citat ---

Dags å vidga välden?  :D Själv gillar jag det monotona men den får ju inte upplevas som tjatig... :)

Clemens:

--- Citat från: Asti skrivet 13.09.2011, 09:38:52 ---Härligt driv i låten och skitsnygg mix!
Sången/talet är lite "svischig", lite vass och skulle behöva lite de-esser tror jag!
Den är nog aningen stark också i förhållande till musiken......
Snyggt!
/Asti

--- Slut citat ---

Skoj att du gillar! Sången/talet är inte bra inspelat om man säger så. riktigt dåligt faktiskt. Men har försökt få till det ändå. Verkar som
de som sysslar med "Spoken word" tycker det är coolt med massa skumma effekter, ligger bla delay å reverb som inte är så mycket att göra åt. Men skall köra en vända till...  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion