Forum > Färdiga produktioner
Clemens feat Micke - Rain
Clemens:
LÅTNAMN: Rain
ARTIST:GRUPP: Clemens feat Jonnerstone & Effluence
GENRE: Electronica
LÅTLÄNGD: 4:51
KOMPOSITÖR: Clemens & Jonnerstone, Effluence
Sång &Text: Jonnerstonne
Spoken Word: Effluence
INSPELNINGSÅR: 2012
FORMAT: mp3
"Effluence" Spoken Word"
Bio: Effluence has been writing poetry since her early teen-age years and preforms her productions mainly in the form of spoken word drama.Most of her preformances stem from her passion about topics regarding womans rights, rascism,violence,religious, and political contraints.
Nu är konstruktionsarbetet klart, ett år senare typ.. :) Nya loopar bla från "Swedish-house-mafia". Ny basgång och nytt groove.. "Spoken-word" prylen är desamma och fick skruva till ganska brutalt pga dålig inspelning..
Nu med sång av Micke :)
MaxB:
Passar skitbra i nattradion, regn, bländande strålkastare, neon, xeon, loveon!
Gillar det direkt!
Jay Thomas:
Vääry najs! :) Snabbjobb eller ej men det var en riktigt bra regnlåt. Kanske, kanske lite väl använt tema m dock.
Själv stod jag och elda i ett oljefat men inte blev det någon musik ändå, möjligtvis sprak i fräs-dur... ;)
MaxB:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 11.09.2011, 21:37:34 ---Vääry najs! :) Snabbjobb eller ej men det var en riktigt bra regnlåt. Kanske, kanske lite väl använt tema m dock.
Själv stod jag och elda i ett oljefat men inte blev det någon musik ändå, möjligtvis sprak i fräs-dur... ;)
--- Slut citat ---
...majmollmindur7/9/12 non-ackord i åtta minuters ihällande regn!
Själv arbetade jag under plåttak då det regnade som värst ikväll.
Det var skönt men vi hade svårt att konversera med varandra, för det dundrade så in i sjöblöta Bethovens femma, från plåttaket.
Girly:
Gillar :) ’A slick production’. Cool röst som pratar också. Ibland är det bra att inte pilla för länge på en låt utan låta den första känslan bestå (bara min åsikt). Sen tror jag att man kan väcka dig mitt i natten och du gör en superlåt och mix med för den delen. Så… nu har din fanclub talat! :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida