Forum > Demolåtar

Gurano & Harmonica Mike - 100 miles an hour

<< < (6/12) > >>

Fuzzbub:
Mixen låter luftig och bra.  Funkar fint!     Jag tycker ni fått till ett bra samarbete här, schyssta gitarrgrejor och sång samt bra flyt i låten.  Jag är svag för malande alster som svänger. 
Bra jobbat gubbar!  /JEH

Harmonica mike:
Wiihhaaaa!!

"There is no place like home" typ..Bra jobbat nu har du den.Visst man kan skruva lite till om man vill,men det blir hårklyverier.Nu är det fett och rockigt,samt ett ruskigt drag.Bara att luta sig tillbaka och invänta Johans bidrag :)
Det går nog snabbare om jag åker ner till Johan och hämtar filerna med tanke på hans internet uppkoppling  där ute i stugan :P :D

Känn ingen stress Johan,skämta ba  :wub:

Mike

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.06.2011, 08:19:57 ---Känn ingen stress Johan,skämta ba  :wub:
Mike

--- Slut citat ---
Kom just från farbror doktorn som satte en kortisonspruta i höger axel... så nu ska det väl trumpinnarna tammetusan löpa! :D
Och sommarstudion e den svalaste platsen för tillfället, bara +25.
Hold out, it´s comming!

h.   johan

Tokai:
Det rockar bra det här. Många synpunkter på basen - jag också. Det känns ojämn i volym. Komprimering kanske. Vissa bastoner slår igenom och andra hörs för svagt.
Är det riktig bas eller midi? Om det senare, kan man kanske lättare dra ner vissa toner och höja andra.
Najs gitarrlir. Ibland lite för lågt, som eq påpekade.
Sången känns som att det kan kapas nånstans i nedre mellanregistret, lite bumlig just nu.
Rätt mycket live feeling är det. Trummorna är som sagt rätt så statiska. Det funkar, men inte mer. Tror mahan kan lyfta det hela rejält.

Gurano:
Johan: Väntar ivrigt :)

Tokai: Nä det är en alldeles riktig bas som jag spelar, utan komprimering. Jo trummorna är som de är - men det blir förhoppningsvis annat vad det lider. Vad gäller för låg gura så undrar jag om det är den distade eller de andra du menar? Tycker snarare själv att något av de distade inläggen kan vara lite för höga.

Tack för tankar
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion