Forum > Färdiga produktioner
Rising
Wernborg:
Nu finns fil.
Jocke:
Vet inte om du gjort något mer men det är riktigt bra det här! :) Vill se filmen genast! B) Det enda jag kommer att tänka på är att cykelklockan kunde spela lite mer med melodin och inte bara rakt i rytmen men det ska nog inte vara för mycket av den... :)
Emulator:
oukkeii!!
Skitsnyggt på alla sätt och vis. Inget att gnälla på öht. förutom syftet då. Tycker itne det passar som intro till den andra musiken jag har hört alls. Kanske om du gör en riddarplatta av Iwernhoe ?
Sen är det så pass igenkännbart att jag nynnade med (!) första gången jag hörde det. Förmodligen så finns main theme redan alltså. Inte för att jag kan komma på vart jag har hört det. :S
Wernborgsk skrikton på slutet :wub:
Skitbra mannen, men fel ute? :D
ett mittro eller utro på plattan, om den skall med.
Wernborg:
Jag hör vad ni säger. Så jag tror att den kommer hamna som outro istället.
Nu har jag dock omarbetat låten helt och hållet, och gjort en ny version. Tom. bytt taktart till 6/8 istället. Och mer i stil med låtarna i övrigt på kommande plattan. Så den nya är tänkt som intro och den gamla som outro. Liksom lite knyta ihop säcken på slutet sen.
What say you now då?
https://www.dropbox.com/s/2mt12suh4sjqrzg/01%20Rising_intro_finalmix.mp3
Jocke:
Minns ju inte den andra men det här låter väl ballt! ;) Tänker sällan på att det är 6/8 - räknar omedvetet en långsam 4/4 ovanpå... Påminner om något jag kanske kommer på i morrn... ^^ Inte mycket gitarr här - hur tänkte du då? :rolleyes: :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida