Forum > Färdiga produktioner
Rising
Altsax:
Emu har rätt
Men visst är det så, att ibland måste hjärnan rensas - för att få plats med allt det nya som hela tiden poppar upp.
Och iallafall jag måste rensa med motpolen till det som hjärnan är full av.
Ibland är det Scooter (läs varningstexten först - frätande, kan orsaka permanenta skador)
Ibland äldre Metallica, eller varför inte Killed by Death (nehe?), Ace of Spades eller kanske So far So god So what eller Keeper of the seven keys, ja det finns massor med olika rengöringsmedel :)
Jag har hört den ena melodislingan förut, i nån show eller film. Men det spelar ingen roll, just nu bor den hos dig!
Wernborg:
--- Citat från: Jocke skrivet 20.05.2013, 02:03:30 ---Minns ju inte den andra men det här låter väl ballt! ;) Tänker sällan på att det är 6/8 - räknar omedvetet en långsam 4/4 ovanpå... Påminner om något jag kanske kommer på i morrn... ^^ Inte mycket gitarr här - hur tänkte du då? :rolleyes: :lol:
--- Slut citat ---
:lol: Massor med gitarr ju. Hela ljudbilden upptas av en ren plockgitarr med världens längsta delay och reverb. (Din gamla Tele för övrigt)
Ja, rytmen kan man ju känna på lite olika sätt.
Ballt är bra!!
--- Citat från: Altsax skrivet 20.05.2013, 09:29:14 ---Emu har rätt
Men visst är det så, att ibland måste hjärnan rensas - för att få plats med allt det nya som hela tiden poppar upp.
Och iallafall jag måste rensa med motpolen till det som hjärnan är full av.
Ibland är det Scooter (läs varningstexten först - frätande, kan orsaka permanenta skador)
Ibland äldre Metallica, eller varför inte Killed by Death (nehe?), Ace of Spades eller kanske So far So god So what eller Keeper of the seven keys, ja det finns massor med olika rengöringsmedel :)
--- Slut citat ---
Emu hade lyssnat på förra versionen. Hoppas du har lyssnat på den nya? Men du kan hålla med ändå iofs. :lol:
--- Citat från: Altsax skrivet 20.05.2013, 09:29:14 ---Jag har hört den ena melodislingan förut, i nån show eller film. Men det spelar ingen roll, just nu bor den hos dig!
--- Slut citat ---
Heja Håkan!! :D
bjurte:
Kommer inte riktigt ihåg 1:a verren, men visst låter det Outro, en lååång fade out på detta så blir det kanon.
Ödesmättad och melodiskt, ett bra avslut..
Wernborg:
--- Citat från: bjurte skrivet 20.05.2013, 13:32:28 ---Kommer inte riktigt ihåg 1:a verren, men visst låter det Outro, en lååång fade out på detta så blir det kanon.
--- Slut citat ---
Fan. Ska jag ha två outron då?
:D
Tack för lyssningen!
bjurte:
--- Citat från: Wernborg skrivet 20.05.2013, 13:45:41 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 20.05.2013, 13:32:28 ---Kommer inte riktigt ihåg 1:a verren, men visst låter det Outro, en lååång fade out på detta så blir det kanon.
--- Slut citat ---
Fan. Ska jag ha två outron då?
:D
Tack för lyssningen!
--- Slut citat ---
Jag äälskar outron, en bra platta med bara outron, mummma !! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida