Forum > Färdiga produktioner

Fuzzbub -What are we (Feat. Gurano)

<< < (3/10) > >>

MaxB:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 12.06.2011, 14:59:50 ---Uppdaterat!  Kolla i början.  /JEH

--- Slut citat ---

Hittills bara lyssnat i laptophögtalarna men slås av att det är ett bra driv i låten. Nu ligger den i mp3-spelaren och ska lyssnas på vid tillfälle.

MaxB:
Den är skön låten och det är ett skönt sound. Din sång har massor av sånt som gör sången bra! På några ställen håller inte rösten riktigt men såna grejer kan man ta om. I det hela har du en bra och personlig röst. Kul med samarbete mellan två gitarrgiganter! Det låter verkligen så tätt och bra att det är två giganter som gör något tillsammans!

Fuzzbub:

--- Citat från: MaxB skrivet 12.06.2011, 21:34:49 ---Den är skön låten och det är ett skönt sound. Din sång har massor av sånt som gör sången bra! På några ställen håller inte rösten riktigt men såna grejer kan man ta om. I det hela har du en bra och personlig röst. Kul med samarbete mellan två gitarrgiganter! Det låter verkligen så tätt och bra att det är två giganter som gör något tillsammans!

--- Slut citat ---

Oj, jag vet inte vad jag ska säga riktigt men TACK som bara den Max! Dom orden värmer.  :wub:    Jag är nöjd om jag kan få något att låta hyfsat bra också i andras öron
och någon gigant ser jag mig själv verkligen inte som, förutom då i midjemåttet möjligen...   
Detta ger mersmak och inspiration!  Tack igen Max!   /JEH

Boxcutter:
Jag tycker låten är skön och jag tycker inte du borde skämmas över sångrösten. Passar perfekt i sån här typ av musik. Välspelade gitarrer!

Fuzzbub:
Tackar Boxcutter!!

Jag kommer inte så mycket längre med sången iaf. så den här får betecknas som klar. 
Flyttar över den till Färdiga.     

Tack alla som kommenterat!   /JEH

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion