Forum > Färdiga produktioner

Fuzzbub -What are we (Feat. Gurano)

<< < (2/10) > >>

Fuzzbub:

--- Citat från: MaxB skrivet 10.06.2011, 00:06:45 ---Härligt med så mycket musik på KR. Du saknar en tredje eller även fjärde sologitarrist som skulle dra sina personliga sololicks  :lol:

Näej skämt åsido, ni har skönt driv och sound i gitarrerrna. Jag tror jag hör vem som är vem om ni duellerar mot varandra i slutet. Kanonskönt om man fick höra den här i Gulan i Augusti!

Kanske kunde bli en jamlåt?

--- Slut citat ---

Tack Max!  Det finns plats för hugade spekulanter att dra sina licks här så det är bara att haka på!  ;)   
Låten är busenkel så den borde funka att jamma loss till i sommar.   /JEH 

bjurte:
Tjabba,skitbra ösig låt och gurorna låter riktigt gött,nog hör man vem som är Gurano alltid
Känner igen hans 'signatursound' och som du säger det passar skitbra här.
Har inga problem med 'Telefån rösten' heller.
Däremot är det nästan obefintligt i Basregistret,och trummorna väldigt annonyma och burkiga.

Fuzzbub:
Tack för lyssning och inputs Uriah!  Ska kolla upp trummorna och försöka fläska till dom lite.
Basen kan vara för låg som du säger.  Får se om jag kan få en bas-man att lägga riktig bas istället för mitt plinkande.   /JEH

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 09.06.2011, 21:17:22 ---Javisst jag är svag för protestlåtar bra bra, Jag hör faktiskt inte heller vad som är Fuzzen och vad som är Gurano lite stilbrake där låter kompetent detta föreslår anmälan till Gula Villan omgående.

--- Slut citat ---
Jo jag är lite här å där i låten - du hör om du fokuserar ;)
Tycker att fuzzen fått till det bra på det stora hela, men jag e ju jävig förstås!

Gurano

Fuzzbub:
Uppdaterat!  Kolla i början.  /JEH

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion