Tjabba alla!! :

Fn. va kul att komma igång med musik igen efter att knappt rört ett instrument sedan September föra året...
Särskillt när man blir så här positivt bemött.

Ang. era synpunkter .
GURANO : Jag knåpar på en Version 2.0 där sången får mindre Rev/Dly + att första solodelen skall läggas om och tajjtas till.
ZORROW : Ang. trummor och Stereo bilden så har jag inte använt någon 'breddare' eller gjort några panoreringar,det är så här Superior låter
ur sin stereo-buss,visst går det att dra ihop den lite,men jag vill nog ha det så här,dock ska jag nog sänka 'direktmiken' på pukorna.
Nästa version kommer även att få lite mer aggressivt tryck på trummorna.
Och ang. den långa och utdragna slut psycho-orgeln så ska den vara så lång,kanske till o med lite längre,den bygger nämligen
upp till en fortsättning som ska tonas in och bli del 2 av en 'triologi' är det tänkt...Och då lämmnar vi blues-träsket...

MAXB : Trummorna,som sagt ommixade och mer aggressiva på G.

GURAN : NEJ!!!! Hammonden ligger där den ligger och ska så göra..

HAGIS: Skulle vara riktig skoj att höra riktiga trumor,nu gillar jag ju trummorna som dom håller på att utvecklas.
men va fanken ett 'test' skulle ju aldrig skada.Jag hojtar till lite senare och skickar över en Trummlös vere(ett separat klick kan jag fixa om det behövs).
JT och SYNTH och FUZZBUB : Jag är här för er,kul att det uppskattas.
« Senast ändrad: 28.03.2011, 11:49:42 by uriah »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte