Strålande! Bra med variation. Ni sjunger bra, spelar riktigt bra och mixen sitter som en smäck. Engelskan (iallafall som den är skriven i första posten, jag har lite svårt att höra orden i låten ibland) är lite knagglig men budskapet går ju fram och.. ABBA blev världsstjärnor med knaggligare texter än såhär så det är väl inget problem egentligen. 
Trevlig feedback

Jag och mina löss sjunger bra, tihi, det här kommer ofta då man inte vet hur jag sjunger, jag lägger både ljusa samt mörka stämmor på denna, en petitess men men, blev jätteglad iaf

Resten av gänget är strålande duktiga musiker, ett sant nöje att få bidra, och det kommer tydligen en fortsättning..den karamellen suger jag på redan

Nice som fasen! Inte mkt mer att tillägga...jag diggar. =)
// djonas
Så roligt Jonas, jag suger oxå åt mej av berömmet till det här kanon-gänget! Du är en skitduktig musiker, och dina ord värmer såklart

Första gången jag hör låten! Gôrbra säger jag bara.. PILLA INGE MER NU!!! Det är perfekt!
Hör PF-vibbarna men gillar också Black-Sabbath-bluesen på basen 
Kan jag hålla med om, känns kompetent som det är

Kul projekt det här. Tack för allt tyckande. Vem vet, det kanske blir en fortsättning på projektet...
/Anders
Härligt med dina trummor här, skulle verkligen vara roligt att få höra mer av dej!
Tack Bribedant, Eddi, Divi..och inte minst
Uriah 
you all made my day!!
/Marre
« Senast ändrad: 09.04.2011, 18:05:32 by Marruschkka »
https://soundcloud.com/tokstollan