Forum > Färdiga produktioner
Gurano - Blues över sorglig figur
Gurano:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 23.01.2011, 15:42:56 ---Vem är den sorgliga figuren? :huh:
--- Slut citat ---
Det får vara osagt! B)
Gurano:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 23.01.2011, 15:02:40 ---Jag fick lite Jojje Wadenius-vibbar i början, utan att för den delen vara ngn. expert på honom. Tycker att du ska utveckla detta lite till så kommer det att bli riktigt skoj tror jag. Det är lovande iaf! :) /JEH
--- Slut citat ---
Jojje! - ja det måste vara precis i början då :D
Kul att du tror att det kan bli nåt - får väl jobba vidare med dn då
Gurano
asti:
Jag tycker takten gör det här till en glad blues! :)
Håller med Håkan om gitarren och att du borde skära den mer i bas/låga mellanregistret.
Skön orgel! Det är något instrument som kommer in vid 28 sekunder, som låter lite atonalt!
Är det meningen? Det ligger i bakgrunden under resten av låten och stör åtminstone mig en del.
Ska bli intressant att följa hur denna utvecklas! Kul låt!
MaxB:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 23.01.2011, 15:42:56 ---Vem är den sorgliga figuren?
--- Slut citat ---
--- Citat från: Gurano skrivet 23.01.2011, 15:01:03 ---Jag har spelat in akken på sämsta tänkbara sätt - i vardagsrummet när ungarna springer omkring och slamrar samtidigt som någon duschar :D men med en mick som är ok tror jag (Studioprojects B1) - i alla fall bra nog för mig.
--- Slut citat ---
1000 kronors-mikrofonen är den sorgliga figuren B). En sån mikrofon använder jag också gärna. Jag gillar! Nu måste jag lyssna lite mer på "Fablernas värld".
equality:
Ingen bra lyssning på tåget men spelglädjen går igenom. Kul idé som ger lite barnprogramsvibbar kanske pga akkeguran. Antar att sångmelodin skall vara helt egen?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida