Forum > Färdiga produktioner

Faded black to grey

<< < (6/11) > >>

Eddi:

--- Citat från: bjurte skrivet 22.01.2013, 13:23:31 ---Fn.. va tajjt och välljudande!
Här vare inte många toner som hamnade snett,riktigt proffsigt.
Ljudet bra på alla plan(möjligtvist lite mer 'sting' i virveln',men det är nästan löjligt att klaga B))
Bra skit helt enkelt,gillar harmisarna oxo,kanske att det skulle få smyga in lite skit mellan naglarna oxo,kan bli lite för snällt.
Att det skulle vara basfattigt kan jag ICKE hålla med om...

--- Slut citat ---
Du är ju halvdöv (sade den andre halvdöva) varpå den ene sa va?
Har lyssnat med jobblurar nu och visst finns det bas men inte överallt och så är det så tajt så att det nästan inte hörs. Så det blir väl så jag får modifiera mitt tidigare inlägg :)

Dividend:
Har inte läst några kommentarer. Förutom eggets och han har nog rätt! :unsure:

Låter Chrome.
Bra sjunget! Riktigt passande till stuket. Lite i samma intervall sångmässigt, men något bättre än du W. ;) Du får en 3:a och jag får en 1:a i den ligan. :)

Mycket depeche också, fast arrat annorlunda förstås.

Låter jättebra om ljudbild och mix. Klart och det enda jag har att klaga på är delar av percussionen. Lite maffigare hade jag önskat. Inte hårdrock eller metal, men maffigare eller mer "orkestrala" trummor. Kanske nästan mer åt trance hållet, sådan bastrumma.

Bra!

Jocke:
Snyggt detta och egentligen inget att direkt anmärka på men jag skulle önska att rytmiken - percussion och gitarrerna, liksom vävdes samman och fick ta lite mer plats. :)

cykeln:
Det här var ju något annat ...
Riktigt rykande bra sång!
Snygga gitarrer
Strålande bra produktion - proffsklass
Bra textformuleringar
Bra och varierad låt
Låter som? Lite PF, lite Phil Collins ..
Det enda jag inte gillar är den där studsande synthbollgrejen

MaxB:
Bra  :D
Snacka med Petr Gabriel om Hahn kan lägga sång. Tror att även han skulle gilla den!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion