Forum > Demolåtar

equality - Morgon

<< < (2/6) > >>

Dividend:
Jo, men det här var kul. Bra spelat som vanligt, bara att sätta det ordentligt och börja sälja singlar :P

Eddi:
Lite ovanligt med låtskissar från dig - de brukar vara väl genomspelade och insjungna redan. Men det är kul - hur du har lyckats få in guran på en tagning är en stor gåta speciellt som 95% sitter på helt rätt plats. Håller med om att trummorna känns struttiga men de kanske försvinner lite med sång.  En väldigt bra (och somrig) grund är det. Fila på :D

equality:
Mahan: Impad? det är ju otajt som sa..an! Kul att du tycker det funkar annars. Trummorna är slamriga men hittade ingen bra plugg. Sång vore rätt men har inga direkta textidéér. Vill höra dina alster nu. Kom igen Johan! Thnx!
Gurano: Ja fy f.. när man blickar ut på detta vita h-e... Tio nötskrikor trängs just nu vid fågelbordet och försöker överleva. Nästa vinter skall jag förmodligen vara i Australien. MEN hellre en rejäl vinter än det bruna dis som varit legio sen jag vet inte när. Ja, guran är bedrövlig, ska lira om allt. Ville bara testa låtidén. Kul att du tycker det verkar funka.
Wernis:   Ja vi gör en svensktoppslåt! Jag kör kvantiserad akkegura och du resten. Ja förutom kvinnlig sång förstås. What'd you say?  :) Ska försöka få ordning på fingrarna först bara... Thnx W!
asti: Jo en del optimistiska idéer finns. Själv är jag tidsoptimist hela tiden, sen blir det svårt. Kul att du tycker den är värd att utveckla. Thnx Asti!    

Wernborg:
ja för tusan. Lets rock. :)

Rattlesnake:
Ja, fast ensemblen är klassisk, skulle kunna vara Cat Stevens, så är tonspråket absolut ditt eget. Du skulle t ex kunna göra snygga snuttar till TV-serier, såna där varierande teman som kommer tillbaka för att illustrerar scenbyten.

Märklig förmåga du har att variera fram snygga spelvändningar som, när man trodde man visste vart, lurar bort en som en avancerad överstegsfint.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion