Forum > Demolåtar

equality - Morgon

<< < (6/6)

Emulator:
Vi får enas om att inte enas :D

equality:
robc: Thnx Robban! Förhoppningsvis nån svensktoppsmässig  :unsure: text så småningom i ett möjligt co-lab, lagom till första vårsolen. Får se...
Emu: Ja, för tusan länge sen man hörde nåt från dig!  :rolleyes: förutom den helhäftiga festivallåten här för leden. Nej trummor är inte min grej och jag har dessutom problem att få mina pluggar att funka. Detta mer som låtidé än färdig "produkt". Kul combo du nämner  :D  Thnx T!
Burnin': Förstår hur du menar, mer levande när det inte är heltajt. Kan tycka att det är synd att inte får låta live på plattorna nu för tiden. Lite beroende på vad man vill med sin musik... men om man tänker sig nå ut med säljframgångar är det nog inget annat än försöka hänga med. Sen är ju faktiskt en del musiker så i h-e skickliga, även här, att de spelar snortajt och då kan det ju inte vara fel.

Harmonica mike:
Aha!

Här hade vi nånting.Nice detta Mikey.Alldeles för trött för att uttala mig om mixen,men liret sitter som en smäck.Jag får sommar feeling av den sort som gör mig glad.

Det här är ju klart för text och sång.Du får inte stanna här..Kolla i cykelns magiska textlåda.Ibland ligger det alldeles fantastiska skapelser där som inte har hittat sin plats någon annanstans..Och sedan: sjung av hjärtat sjung.

EDIT:Upptäckte att jag redan kommenterat denna.Nåja,två gånger är ingen gång - tre är en vana eller hur det nu var  :)

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion