Forum > Demolåtar

Gurano - Silly song - EVOLVUS BIGGUS

<< < (3/6) > >>

Gurano:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 08.12.2010, 11:05:24 ---Snygga akvareller me! Anade Jarlabankes bro på en bild? (Var ivrig amatörrunolog förr i tiden...)

--- Slut citat ---
Tack så mycket- roligt att höra  :D
Njae - det finns ingen bild på Jarlabakes Bro. Om du tänker på ryttaren som rider? så är det ett fiktivt motiv för vilket höggravfält från vikingatid som helst egentligen. Men en bild som visar en informationsskylt jag gjorde till begravningsplatsen vid Broby Bro - är ju förstås Jarlabankes barndomgård...eller snarare den släktens ursprungsdomän (om det var den du tänkte på, vill säga :) ) 

Men ingen som vill joina å leka musik ?? ;)
Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 08.12.2010, 11:12:41 ---Men ingen som vill joina å leka musik ?? ;)

--- Slut citat ---

Nej för fan, nu kan vi väl snacka jobb!  :P
Snyggt fångat med blyerts där!

Gurano:
Hehe ok då - vi snackar ditt jobb oxå då  :lol:
Kul att du gillar i alla fall - tackar

Gurano

Håkan Nilsson:
Jag hade gärna spelat bas til den låten/jammet. Tyvärr kan jag inte skicka filer osv, enär jag inte spelar in med dator. :mellow:

Eddi:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 08.12.2010, 13:36:53 ---Jag hade gärna spelat bas til den låten/jammet. Tyvärr kan jag inte skicka filer osv, enär jag inte spelar in med dator. :mellow:

--- Slut citat ---
Vad kör du med då Håkan? Du gör ju mp3:or i alla fall, kan du inte separat inspela basen och göra en mp3:a på den?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion