Forum > Demolåtar

Gurano - Silly song - EVOLVUS BIGGUS

<< < (2/6) > >>

Gurano:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 07.12.2010, 21:11:18 ---Oj, inget tålamod här inte  :lol:
Man brukar få en månad på sig att värka fram ett bidrag till festivalerna, men här fick man visst inte ens ett dygn på sig  :lol:
Håll tråden levande och bumpa den då och då så ska du nog se att låten även den byggs på då och då.
Micke picke!!

--- Slut citat ---
Hehe - jag som tänkte: jag får väl leka med mig själv :D
men du har naturligtvis rätt - är för ivrig att jobba vidare med denna plojlåt - kunde dock inte låta bli att slänga på en gura till på 1a halvan (finns i tråden högst upp).

Det är således fortfarande öppet för den som vill joina med nåt galet passande!!!! Så kom igen folk - de e kul. Hör av er!

Gurano

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 07.12.2010, 00:30:35 ---Har lyssnat och jo det finns ju en del hål för andra saker får se om någon inspiration kommer. Kollade förresten in dina grafiska sidor - snygga bilder - vissa lite dramatiska men det var väl så då.

--- Slut citat ---

Cool ölburksring

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 08.12.2010, 01:26:06 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 07.12.2010, 00:30:35 ---Har lyssnat och jo det finns ju en del hål för andra saker får se om någon inspiration kommer. Kollade förresten in dina grafiska sidor - snygga bilder - vissa lite dramatiska men det var väl så då.

--- Slut citat ---

Cool ölburksring

--- Slut citat ---

Hehe
Det skulle man kunna tro ;)
Men faktum är att det vänstra föremålet är en vikt till en våg och din "ölburksring" är en remdelare, båda uppgrävda av mig. De låg i en vikingatida grav, strax norr om Täby. Jag gjorde illustrationerna i blyerts (för den som är intresserad då)

Ha de
Gurano

Eddi:

--- Citat från: Gurano skrivet 08.12.2010, 09:42:12 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 08.12.2010, 01:26:06 ---

--- Slut citat ---

Cool ölburksring

--- Slut citat ---
Hehe
Det skulle man kunna tro ;)
Men faktum är att det vänstra föremålet är en vikt till en våg och din "ölburksring" är en remdelare, båda uppgrävda av mig. De låg i en vikingatida grav, strax norr om Täby. Jag gjorde illustrationerna i blyerts (för den som är intresserad då)

Ha de
Gurano

--- Slut citat ---
Snyggt blyat - där har du minsann tålamod :lol:

Rattlesnake:
Snygga akvareller me! Anade Jarlabankes bro på en bild? (Var ivrig amatörrunolog förr i tiden...)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion