Forum > Demolåtar
Gurano - Silly song - EVOLVUS BIGGUS
Gurano:
Hejsan!
Är trött på att bara sitta på min kammare å göra musik (oftast) ensam. Därför gjorde jag denna mycket enkla å tämligen okomplicerade melodi i hopp om att många vill hjälpa till med vad som helst. Jag har medvetet utelämnat tex bas, orgel, sång eller you name it! Även om låten är skit så är det kul med collab - haka på vet ja! :)
Låten går i 140 bpm och är bara torrmixad!
Ha det
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_SillySong1.mp3[/mp3]
Eddi:
Har lyssnat och jo det finns ju en del hål för andra saker får se om någon inspiration kommer. Kollade förresten in dina grafiska sidor - snygga bilder - vissa lite dramatiska men det var väl så då.
Gurano:
Hoppas att du får inspiration Eddi - ju fler som joinar desto roligare/bättre blir det nog :D
Fler som vill hoppa på tåget å bidra med nåt ??
Kul att du tycker om mina illustrationer - jo det kan nog ha varit lite dramatiskt när några illustrationer gjordes, men ett antal av dem är beställningsjobb (å då spelar ingen dramatik nån roll :D )
Ha det gott
Gurano
Gurano:
Nähä - inget (större) intresse från KR att ha lite kul <_<
Denna skrotas således....
Nästa gång får någon annan bjuda upp till dans!
/G
jonnerstone:
--- Citat från: Gurano skrivet 07.12.2010, 20:38:56 ---Nähä - inget (större) intresse från KR att ha lite kul <_<
Denna skrotas således....
Nästa gång får någon annan bjuda upp till dans!
/G
--- Slut citat ---
Oj, inget tålamod här inte :lol:
Man brukar få en månad på sig att värka fram ett bidrag till festivalerna, men här fick man visst inte ens ett dygn på sig :lol:
Håll tråden levande och bumpa den då och då så ska du nog se att låten även den byggs på då och då.
Micke picke!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida