Forum > Färdiga produktioner
Asti feat Julianna - All I can think of
asti:
--- Citat från: ydderF skrivet 05.01.2011, 12:46:05 ---Vilken låt!!! Otroligt bra..
Det enda kritiken jag kan komma med är at dina låtar kan bli lite lika varann.
Men man hör ju med en gång at det är Asti, och det är positivt! :)
--- Slut citat ---
Jättekul att du gillar låten!
Ja, jag känner att jag behöver lite ny inspiration för att variera mig mer.
Vet inte riktigt hur, men jag har nog varit lite dålig under senare tid på att lyssna på musik rent allmänt....
Skönt att du får positiva associationer till Asti och inte deppar ihop vid första anblicken! :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
ydderF:
--- Citat från: asti skrivet 05.01.2011, 13:50:53 ---Ja, jag känner att jag behöver lite ny inspiration för att variera mig mer.
Vet inte riktigt hur, men jag har nog varit lite dålig under senare tid på att lyssna på musik rent allmänt....
--- Slut citat ---
Du är inte ensam, kamerat.. Kjänner så själv..
Men som du säkert vet, så kommer inspiration krypandes när man minst anar det ;)
Och ingenting slår den tiden när ideerna slåss om platsen :)
Harmonica mike:
Fint som snus det här cpg.
Låt Asti mixa nästa gång så får du bort bumlet från ackeguran :)
Hmmm..Är detta första gången jag är inne i nån av dina trådar..? Skäms på mig isåfall.
Mike
asti:
--- Citat från: ydderF skrivet 05.01.2011, 14:17:45 ---
--- Citat från: asti skrivet 05.01.2011, 13:50:53 ---Ja, jag känner att jag behöver lite ny inspiration för att variera mig mer.
--- Slut citat ---
Du är inte ensam, kamerat.. Kjänner så själv..
Men som du säkert vet, så kommer inspiration krypandes när man minst anar det ;)
Och ingenting slår den tiden när ideerna slåss om platsen :)
--- Slut citat ---
Nej, du har nog rätt, man får hoppas bara att idéerna inte tagit slut för gott.
Tack för uppmuntrande ord! :)
/Asti
asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.01.2011, 16:25:05 ---Fint som snus det här cpg.
Låt Asti mixa nästa gång så får du bort bumlet från ackeguran :)
Hmmm..Är detta första gången jag är inne i nån av dina trådar..? Skäms på mig isåfall.
Mike
--- Slut citat ---
Kul att du gillar!
Det är Asti som mixat, men cpg kan ha varit inne och pillat i ett obevakat ögonblick! :rolleyes:
Nejdå, du behöver inte skämmas! Du har kommenterat många av mina låtar! :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida