Forum > Demolåtar

Du gör en cover på - I shall be released

<< < (17/21) > >>

asti:
Kon-Trollet - Har du kollat så att du inte har filt-tofflorna på dig?  :D
                  Nej, det finns nog softare versioner.....undrar om inte P, P & M har gjort den här.... :unsure:
                  Kul att du tycker den är mysig!

Harmonica mike - Ja, min akustiska gitarr är jag nöjd med. Det är en Martin D28, som jag haft 6-7 år skulle jag tro.
                        Har haft funderingar på att byta till en Gibson J45, men jag testade en som jag inte var så imponerad av,
                        så det får nog vara. Gibson Hummingbird har ett lite mjukare ljud än Martin-gitarren, så plocket
                        kanske skulle få en lite varmare ton....?
                        Kul att du gillar min version - ska hälsa CPG det!  :)

Tack för lyssning och kommentarer!
/Asti

MaxB:
Myspys Asti med gänget.

mixuz:
Harmonika Mike   o MaxB : tack för comments.

Asti: Relaxat stycke musik.  :)  Du låter lite som Jan Hammarlund..

Eddi:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.12.2010, 15:36:22 ---
--- Citat från: asti skrivet 09.12.2010, 14:33:20 ---En enkel akustisk "Peter, Paul & Mary"-version.....(Peter, Asti & CPG  :))

--- Slut citat ---

Jåhå jo..så att..eehhh..

Enkel och enkel,,shit detta gav rysningar i sin enkelhet.En av favvona helt klart tilsammans med Maxb:s å ydderf:s verrar - utan inbördes rangordning :)

Riktigt bra och fantastiskt ljud på guran,anar att du har bra grejer..Min gura polare har en Martin sjuttitalare och med den så brukar vi få till ett schysst ackesound,ditt är dock ett snäpp bättre..klarare på nåt sätt.Hur som helst,kanon verre detta och bra sång ala´Cpg - hälsa till honom från Mike  :)

Mike

--- Slut citat ---
Jaha har det här plötsligt blivit en tävling nu!! Det var det värsta då kommer jag omgående att ta bort min version sånt här vill jag inte veta av....

:wub: nä jag skämtar bara

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 09.12.2010, 20:27:47 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.12.2010, 15:36:22 ---
--- Citat från: asti skrivet 09.12.2010, 14:33:20 ---En enkel akustisk "Peter, Paul & Mary"-version.....(Peter, Asti & CPG  :))

--- Slut citat ---
Jåhå jo..så att..eehhh..
Enkel och enkel,,shit detta gav rysningar i sin enkelhet.En av favvona helt klart tilsammans med Maxb:s å ydderf:s verrar - utan inbördes rangordning :)
Riktigt bra och fantastiskt ljud på guran,anar att du har bra grejer..Min gura polare har en Martin sjuttitalare och med den så brukar vi få till ett schysst ackesound,ditt är dock ett snäpp bättre..klarare på nåt sätt.Hur som helst,kanon verre detta och bra sång ala´Cpg - hälsa till honom från Mike  :)
Mike

--- Slut citat ---
Jaha har det här plötsligt blivit en tävling nu!! Det var det värsta då kommer jag omgående att ta bort min version sånt här vill jag inte veta av....
 :wub: nä jag skämtar bara

--- Slut citat ---

Jag vet! Du kan ta bort din och skicka din till den första som la upp sin verre i den här tråden, så kan han skicka sin version vidare till fem han känner och uppmana dem att ...

...du vet, kedjebrev eller vad det heter.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion